Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Z inicjatywy Stowarzyszenia Łazienka po raz pierwszy w Polsce organizowane jest spotkanie przeznaczone dla pracowników marketingu z szeroko pojętej branży łazienkowej. Obędzie się ono 29 października 2010 r. w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej.
Marketing w każdej branż rządzi się swoimi prawami. Inna jest specyfika produktów FMCG, a inna dóbr inwestycyjnych. Dobrzy marketerzy muszą rozumieć te niuanse i mieć świadomość, iż nie wszystkie narzędzia działające w sklepie spożywczym sprawdzą się w salonie łazienkowym. Niestety wiedza ta jest wyjątkowo ciężka do zdobycia. Zwłaszcza w branży, w której nie ma regularnie prowadzonych badań rynkowych.
Dlatego też Stowarzyszenie postanowiło zorganizować spotkanie, na którym pracownicy działów marketingu i PR firm łazienkowych będą mieli szansę zapoznać się z najnowszymi trendami w następujących obszarach:
– marketing w sieci (analiza skuteczności różnych narzędzi interaktywnych),
– działania BTL (materiały POS w salonach łazienkowych, nowe technologie produkcji),
– programy motywacyjne dla trade’u,
– aspekty prawne działań promocyjnych (loterie, konkursy),
– planowanie kampanii ATL w mediach branżowych.
Oprócz udziału w wykładach uczestnicy spotkania zyskają również możliwość dyskusji podczas planowanych paneli oraz wymiany poglądów w nieformalnych spotkaniach.
Więcej informacji zainteresowani mogą uzyskać u Roberta Sieńko pod numerem telefonu 608 651 588.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA