Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
W zeszłym roku Grupa Deante odnotowała rekordową sprzedaż baterii w całej swojej dwudziestoletniej historii – udało jej się sprzedaż aż milion baterii. Wynik ten plasuje Grupę Deante w ścisłej czołówce producentów wyposażenia kuchni i łazienek w Polsce.
Imponujący  wynik  jest konsekwencją obranej strategii rozwoju – mówi Zbigniew Czapliński, dyrektor handlowy Deante. – Stawiamy na produkty najwyższej jakości, ale też inwestujemy w oryginalność, promując jednocześnie młodych twórców.
Dużą część sprzedanych baterii stanowiły nowości firmy,  będące w dużej mierze owocem współpracy ekspertów ds. produktu firmy Deante z polskimi projektantami. Wśród nowych modeli, które zyskały szczególną przychylność polskich klientów znalazły się m.in. baterie  „Primo”, „Vigo” i „Elipsa”. Produkty te znalazły uznanie także w oczach profesjonalistów, potwierdzone  kwalifikacjami produktów Deante do kilku konkursów wzorniczych, takich jak „Dobry Wzór”, „Wybór roku” „Top design”.
Wysoki wynik sprzedaży to ukoronowanie jubileuszowego roku, w którym Grupa Deante obchodziła dwudziestolecie istnienia na rynku. Poza licznymi akacjami promocyjnymi i handlowymi oraz wspomnianymi już nowościami produktowymi, w 2010 roku Deante otworzyła zakład produkcyjny Wagran i planuje dalszy rozwój. – Obecna dynamika rozwojowa firmy i  nasza „przygoda” z  projektantami prognozują bardzo dobrze.  Oferta produktowa Deante będzie rozszerzana o nowe linie, planujemy otwarcie nowej fabryki baterii – zapowiada Zbigniew Czapliński.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA