Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W dniach 3-6 kwietnia br. w Moskwie miała miejsce trzynasta edycja targów budowlanych MosBuild. Imprezę ulokowano w dwóch centrach targowych - Ekspocentr oraz Corcus Expo. W ramach targów odbyło się jednocześnie szesnaście imprez wewnętrznych poświęconych poszczególnym działom budownictwa. Łącznie swoją ofertę zaprezentowało ponad 1300 firm z niemal 40 krajów.
Przedstawiciele branży łazienkowej znaleźli swoje miejsce w sekcji Santechnika, ulokowanej w centrum Expocentr. Według danych dostarczonych przez organizatorów targów
branżę łazienkową reprezentowała imponująca grupa ponad 250 wystawców z kilkunastu państw. Nie zabrakło również polskich producentów, pośród których znalazły się między innymi firmy takie jak Ceramika Paradyż, Ceramika Końskie, Sanplast i Witro-Chem.
Polscy wystawcy oceniają tegoroczną edycję targów zdecydowanie pozytywnie, przede wszystkim ze względu na świetną organizację oraz dobre efekty handlowe. Większość z nich swoje uczestnictwo w tej imprezie traktuje przede wszyskim jako możliwość zaprezentowania na rynku rosyjskim swoich nowych produktów oraz nawiązania kontaktów handlowych.
- W tym roku w Moskwie po raz pierwszy zaprezentowaliśmy produkty Witro-Chem oraz miała miejsce rosyjska premiera marki ekskluzywnych akcesoriów łazienkowych Glass&Brass wchodzących w skład naszej oferty - mówi Bolesław Stutko, kierownik działu sprzedaży i marketingu w firmie Witro-Chem. - Trzeba przyznać, że targi mile zaskoczyły nas zarówno swoim rozmachem, jak i bardzo dobrym przyjęciem z jakim spotkała się nasza oferta.
Dużą zaletą moskiewskiej imprezy są zwiedzający - w tym roku, według szacunków organizatorów, MosBuild odwiedziło ponad 100 tys. gości, co jest wynikiem zdecydowanie imponującym. Cechą charakterystyczną jest również fakt, iż znaczną grupę zwiedzających stanowią przedstawiciele producentów oraz firm hanlowych działających na rosyjskim rynku.
- W odróżnieniu od wielu innych imprez targowych, gdzie dużą grupę odwiedzających stanowią klienci indywidualni, MosBuild przyciąga wielu przedstawicieli firm, co zdecydowanie przekłada się na wymierne efekty handlowe. Właśnie jesteśmy na etapie finalizowania kontraktów zainicjowanych właśnie podczas targów - dodaje Bolesław Stutko.
Z roku na rok targi MosBuild stają się imprezą coraz bardziej znaczącą i prestiżową. Wiele firm branży łazienkowej, szczególnie tych funkcjonujących na rosyjskim rynku, traktuje ją jako najważniejsze wydarzenie targowe w roku, realnie konkurujące nawet z niemieckimi ISH. 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA