Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Ponad 2000 wystawców z kilkunastu krajów prezentowało swoje produkty na MosBuild – największych rosyjskich targach branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. Tegoroczna, dwunasta edycja odbyła się w dniach 4-7 kwietnia. Tradycyjnie już, dla wygody wystawców i zwiedzających Mosbuild podzielono na 12 sekcji branżowych.
Całkowita powierzchnia wystawiennicza, podzielona między 2 obiekty – Expocentr i Crocus Expo, wyniosła ponad 120 tys. m2. Kompleks wystawienniczy Expocentr zgromadził m.in. producentów i dystrybutorów branży sanitarnej i płytek ceramicznych. Nie zabrakło w tym gronie firm polskich. Szczególnie silna była reprezentacja naszych producentów płytek.
– To były nasze pierwsze targi i jesteśmy z uczestnictwa w nich bardzo zadowoleni. Nasza marka nie jest jeszcze zbyt znana na wschodnim rynku, a Mosbuild był doskonałą okazją, by tę sytuację zmienić. Z jednej strony impreza stwarza bardzo dobre warunki do prezentacji firmy, a z drugiej do pozyskania nowych partnerów i kontrahentów – twierdzi Wiktor Juszczuk, specjalista ds. eksportu Ceramiki Gres. – Rosyjski rynek jest ogromny i bardzo chłonny, ale targi nie ograniczyły się jedynie do firm z tego kraju. Brało w nich udział wiele przedsiębiorstw spoza Rosji m.in. z Kazachstanu, Białorusi i Ukrainy, a więc również z bardzo atrakcyjnych rynków.  

Michał Niezabitowski, dyrektor handlowy oddziału firmy Elita Rosja:
Wystawianie się naszej firmy, w tym przypadku oddziału firmy Elita w Rosji, na targach na danym rynku ma sens i jest stałym elementem naszej polityki marketingowej. Należy jedynie precyzyjnie określić, które targi pozostają w kręgu naszych zainteresowań, ponieważ oferta imprez targowych na terenie Rosji jest bardzo obszerna, nie wspominając już krajów WNP i byłych republik radzieckich. Nasze zainteresowanie uczestnictwem w targach, poparte doświadczeniem, koncentruje się na targach Mosbuild w Moskwie i nie zamierzamy brać udziału w innych imprezach targowych. Trudno mi się odnieść do porównania z poprzednimi edycjami targów, mogę jedynie powiedzieć, że ilość zwiedzających była olbrzymia. Dotyczy to zarówno gości targowych w ogóle, jak i odwiedzających nasze stoisko.

POLACY NA MOSBUILD
Ceramika Gres, Ceramika Paradyż, Cersanit, Przedsiębiorstwo Produkcyjne Cezar, Przedsiębiorstwo Produkcyjne Darek, Elita, Grass Cavagna Group Polska, Hydroplast, Makro-Plast Maria Sulewska, Opoczno SA, Pool-Spa, Saniplast, Sanplast

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA