Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Czy handel spodziewa się zwiększonego popytu - mówi Marcin Płaczkowski z Glazbudu

REKLAMA
Marcin Płaczkowski, handlowiec w firmie Glazbud
Na razie nie odczuwamy zwiększonej sprzedaży armatury łazienkowej czy płytek ceramicznych, gdyż sezon budowlany i remontowy jeszcze na dobre nie ruszył. Po zwyżce sprzedaży pod koniec ubiegłego roku spowodowanej chęcią wykorzystania przez wielu klientów ulgi remontowej, obowiązującej do końca 2005 roku, teraz poziom utrzymuje się na zwykłym poziomie, jak wiosną każdego roku. Zwiększony zbyt powinniśmy mieć za kilka miesięcy, gdy zapowiadana zwiększona ilość remontów i budów rozkręci się na dobre i wkroczy w fazę wykończeniową. Na razie wzmożony ruch mogą odczuwać producenci i handlowcy sprzedający ceramikę z niższej półki cenowej, z przeznaczeniem na obiekty użyteczności publicznej. Boom budowlany wiąże się w dużej mierze z powstawaniem hoteli, biur czy stacji benzynowych, a zamówienia na takie inwestycje już ruszyły. Przy ich realizacji nadal bardziej liczy się cena niż wysoka jakość i na zwiększeniu takich realizacji zyskują głównie wytwórcy ceramiki w przystępnych cenach. Nasza oferta trafia głównie do klienta indywidualnego, który staje się coraz bardziej wymagający i coraz częściej zwraca uwagę na jakość oraz wybiera produkty z najwyższej półki.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA