Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Już po raz ósmy przyznaliśmy nagrody w konkursie „Łazienka – Wybór Roku”. 7 kwietnia 2009 r. w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie zebrali się zarówno nagrodzeni w tegorocznej edycji konkursu, ale również przedstawiciele konkursowego jury i osoby z branży zainteresowane tym wydarzeniem. Gala konkursu „Łazienka – Wybór Roku” jest już bowiem nie tylko „świętem” nagrodzonych produktów i ich producentów czy dystrybutorów, lecz także spotkaniem integrującym naszą branżę. 

Przez wszystkie lata swojego funkcjonowania konkurs „Łazienka – Wybór Roku” służył przede wszystkim umacnianiu pozycji łazienkowych produktów dostępnych na polskim rynku. Z misji tej oczywiście jako organizator konkursu nie rezygnujemy, a wręcz staramy się, aby konkurs zyskiwał rangę przedsięwzięcia jeszcze bardziej miarodajnego i prestiżowego. Między innymi właśnie z tego powodu, o ocenę produktów zgłoszonych do tegorocznej edycji, poprosiliśmy zewnętrzne jury. Takie rozwiązanie sprawdziło się już w zeszłym roku – w opinii branży nowa formuła oceny w znaczącym stopniu wpłynęła na rangę przyznawanych nagród. W tym roku produkty zgłoszone do konkursu „Łazienka – Wybór Roku 2009” oceniało 20 profesjonalistów związanych z branżą łazienkową: przedstawiciele wiodących w Polsce salonów i hurtowni z wyposażeniem łazienek, organizacji związanych z branżą (Stowarzyszenie Łazienka), projektanci i architekci oraz przedstawiciele redakcji miesięcznika „Łazienka”. Wszyscy oni w tajnym głosowaniu oddali głosy na zgłoszone w poszczególnych kategoriach produkty przyznając im miejsca od pierwszego do trzeciego. 
W tym roku do konkursu „Łazienka – Wybór Roku” zgłoszono 107 produktów, ujętych w 14 kategoriach. Przyznaliśmy 13 tytułów „Łazienka – Wybór Roku 2009” oraz 22 wyróżnienia. Tradycyjnie, przy ocenie produktów pod uwagę brano m.in. walory wzornicze produktów, zaawansowanie zastosowanych rozwiązań technologicznych, ich jakość, czy relację ceny do jakości. Po latach organizacji konkursu „Łazienka – Wybór Roku” tytuł ten stał się rozpoznawalny i dobrze kojarzony w szeroko rozumianej branży wyposażenia łazienek. Cieszą nas głosy z rynku, które potwierdzają, iż tytuł ten dla wielu jest wyznacznikiem dobrego wzornictwa i jakościowego produktu. Jednocześnie takie opinie działają na nas zdecydowanie mobilizująco zachęcając nas do pracy nad umacnianiem marki naszego konkursu.
Wszystkim laureatom konkursu serdecznie gratulujemy i życzymy wymiernych efektów związanych z promocją Państwa produktów poprzez tytuł „Łazienka – Wybór Roku”.
(MM, AT)
ZDJĘCIA: BARTOSZ JAROSZ


BATERIE

NAGRODA GŁÓWNA
Ideal Standard, ścienna bateria umywalkowa „Simply U”

Piotr Nowak, kierownik regionu w firmie Ideal Standard Polska Sp. z o.o.
Chciałbym podziękować w imieniu firmy przede wszystkim jurorom za sprawiedliwy i obiektywny wybór.

WYRÓŻNIENIE
Roca, sztorcowa bateria umywalkowa „Thesis”


Radomir Buksza, wellness product manager w firmie Roca Polska Sp. z o.o.
W imieniu firmy Roca Polska dziękuję za kolejne wyróżnienie. Roca kojarzona jest w Polsce z wysokiej jakości ceramiką. Drugie już z rzędu wyróżnienie w tej kategorii świadczy o tym, że nasza firma to nie tylko ceramika, ale także wysokiej jakości baterie.

WYRÓŻNIENIE
Kludi, seria armatury łazienkowej „Esprit”

Aleksandra Biernat, specjalista ds. marketingu w firmie Kludi Armaturen Sp. z o.o.
Dziękuję w imieniu firmy Kludi. Cieszymy się, że fachowcy – a mam nadzieję, że także nasi użytkownicy i klienci – doceniają efekty współpracy ze znanymi markami światowymi. Jest to kierunek, który obraliśmy po sukcesach projektów JOOP! i Swarovski. Dzisiaj w Kludi można nabyć kolekcję Esprit.

CERAMIKA SANITARNA

NAGRODA GŁÓWNA
Roca, umywalka nablatowa „Urbi 2”

Radomir Buksza, wellness product manager w firmie Roca Polska Sp. z o.o.
Stało się już nieomal tradycją, że Roca w kategorii „ceramika sanitarna” jest zwycięzcą. W tym roku mieliśmy wyjątkową trudność w wyborze konkretnej umywalki do konkursu, ponieważ ubiegły rok był wyjątkowy pod tym względem. Wprowadziliśmy do oferty wiele umywalek nablatowych i cieszymy się, że jedna z nich została laureatem tego konkursu.

WYRÓŻNIENIE
Ideal Standard, umywalka „Clear” 80 cm

Piotr Nowak, kierownik regionu w firmie Ideal Standard Polska Sp. z o.o.
Szczególną radością napawa nas fakt, że uznanie jury znalazł produkt nowy. Uznanie to jest bardzo wartościowe z naszego punktu widzenia, za co po raz kolejny dziękuję.

WYRÓŻNIENIE
Keramag, seria ceramiki „Flow 300 by Hadi Teherani”

Krzysztof Murawski, szef sprzedaży marek Keramag i Koralle w firmie Sanitec Koło Sp. z o.o.
Jest mi niezwykle miło, że kolejny rok z rzędu jury konkursu „Łazienka – Wybór Roku” uhonorowało nasze produkty. Jak widać, znane nazwiska projektantów, w tym przypadku Hadi Teherani, cieszą się dużym uznaniem, i że współpraca z nimi to dobra droga do umocnienia pozycji na rynku.

WANNY

NAGRODA GŁÓWNA
Kaldewei, wanna „Centro Duo Oval” z obudową


Marek Piosik,  prezes zarządu w firmie Kaldewei Polska Sp. z o.o.
W imieniu własnym i firmy Kaldewei chciałbym podziękować za tę nagrodę. Jest nam niezmiernie miło z tego powodu, ponieważ specjalizujemy się w produkcji wanien i brodzików ze stali emal-iowanej. Na tym wciąż mocno „akrylowym” rynku jest dla nas szczególnie istotna nagroda

WYRÓŻNIENIE
Grass Cavagna Group, wanna wolnostojąca „Eggo” Imperial Studio Collection

Petra Kosoric, Imperial brand manager w firmie Grass Cavagna Group Polska
Bardzo dziękuję w imieniu własnym oraz firmy Grass Cavagna Group, która jest importerem, producentem i dystrybutorem tej marki.

WYRÓŻNIENIE
PoolSpa, wanna „Sekret” z chromoterapią diodową

Radomir Buksza, wellness product manager w firmie Roca Polska Sp. z o.o.
– Dziękuję za to wyróżnienie w imieniu firmy PoolSpa, która jest producentem oraz firmy Roca Polska, która jest dystrybutorem tego produktu na terenie naszego kraju.

 

BRODZIKI

NAGRODA GŁÓWNA
Kaldewei, brodzik „Landoplan”

Marek Piosik, prezes  zarządu w firmie Kaldewei Polska Sp. z o.o.
Jest mi niezmiernie miło, że odbieramy nagrodę również w tej, tak bliskiej nam kategorii. Jak już wspomniałem, specjalizujemy się w produkcji zarówno wanien, jak i brodzików, więc to, że zdobyliśmy główne nagrody w obu tych kategoriach jest dla nas szczególnie ważne. Stanowi również wyzwanie, by także w przyszłości oferować naszym klientom wyjątkowe produkty.

WYRÓŻNIENIE
wedi, brodzik zlicowany z posadzką z odpływem liniowym  „Riofino”

Bartłomiej Moskal, przedstawiciel handlowy firmy wedi Polska Sp. z o.o.
Dziękuję bardzo za przyznanie tej nagrody. W sumie nie dziwię się, ponieważ jest to mój ulubiony produkt z oferty wedi, stanowiący kontynuację serii brodzików niskoprogowych. Nie ukrywam, że cieszę się również z tego względu, że przyznana nagroda ułatwi mi pracę na rynku.

WYRÓŻNIENIE
Ideal Standard, prostokątny brodzik akrylowy „Tonic”

Piotr Nowak, kierownik regionu w firmie Ideal Standard Polska Sp. z o.o.
– Pozostaje mi po raz kolejny wyrazić radość, że zostaliśmy docenieni przez szacowne jury także w innej kategorii produktowej. Jeszcze raz dziękuję.

KABINY

NAGRODA GŁÓWNA
Kermi, kabina „Gia”

Kazimierz Golemiec, dyrektor firmy Kermi Sp. z o.o.
Dziękuję bardzo za docenienie naszego produktu. Kabina „Gia” jest wyróżniana europejskimi odznaczeniami za design. Jest mi niezmiernie miło, że także jury złożone z polskich specjalistów doceniło walory tej kabiny.

WYRÓŻNIENIE
Grass Cavagna Group, kabina prysznicowa otwarta „Marlon” Imperial Studio Collection

Petra Kosoric, Imperial brand manager w firmie Grass Cavagna Group Polska
Bardzo cieszymy się, że wyróżnienie zdobyła właśnie kabina „Marlon”. Przyznaję szczerze, że kabina ta nie jest łatwa do sprzedaży na polskim rynku, ponieważ tutejsi klienci poszukują tradycyjnych, zamkniętych kabin, zaś „Marlon” jest modelem otwartym, „pod który” trzeba specjalnie przygotować łazienkę.

WYRÓŻNIENIE
Sanplast, seria kabin „Vera”

Joanna Majchrzak, kierownik działu marketingu w firmie Sanplast S.A.
Serdecznie dziękuję za to wyróżnienie w imieniu zarządu i pracowników firmy Sanplast.


URZĄDZENIA DO HYDROMASAŻU

NAGRODA GŁÓWNA
Sanplast, chromoterapia w wannie „Ergo”

Joanna Majchrzak, kierownik działu marketingu w firmie Sanplast S.A.
Chromoterapię wprowadziliśmy na rynek stosunkowo niedawno, bo przed dwoma laty. Dziękuje za to wyróżnienie. Nasze produkty rozwijają się w szybkim tempie. Mam więc nadzieję, że jury konkursu będzie w przyszłym roku dla nas równie łaskawe.

WYRÓŻNIENIE
PoolSpa, wanna  „WaterSpace SPA”

Radomir Buksza, wellness product manager w firmie Roca Polska Sp. z o.o.
Dziękuję za kolejne wyróżnienie. Mogę jedynie dodać, że wanna „WaterSpace SPA” jest wyjątkowym produktem choćby z tego względu, że polski rynek przenośnych wanien spa dopiero się rozwija. Mamy więc nadzieję, że nagrodzony produkt z sukcesem się w niego wpisze.

ZESTAWY NATRYSKOWE

NAGRODA GŁÓWNA
Bazzoni, deszczownica „Aquavolo”

Sandro Bazzoni, sales manager w firmie Bossini Sp. z o.o.
Chciałbym przede wszystkim podziękować jury za wybranie naszej deszczownicy „Aquavolo”. Otrzymanie nagrody to zawsze niezwykle miła sytuacja, ale musimy być świadomi trudności z jakimi aktualnie boryka się rynek. Dlatego chcę zapewnić, że produkty Bossini to nie tylko produkty o najwyższej jakości, ale także produkty tworzone z pasją.

WYRÓŻNIENIE
Ideal Standard, zestaw natryskowy  „Senses 230”
Piotr Nowak,  kierownik regionu w firmie Ideal Standard Polska Sp. z o.o.
Cieszy nas kolejne w tym roku wyróżnienie.

WYRÓŻNIENIE
Ferro, rączka natrysku „Lumina”

Zbigniew Gąsior, wiceprezes zarządu ds. rozwoju w firmie Ferro S.A.
– Dziękuję bardzo za tę nagrodę. To początek naszego świata z alternatywnym oświetleniem w łazience.

 

PANELE

NAGRODA GŁÓWNA
Deante, panel natryskowy „Jaguar  Round”

Anna Kowalska, kierownik działu promocji firmy Deante Sp. J.
Antoine de Saint-Exupery twierdził, że wielkość zdobywa się tworząc, a nie odtwarzając. Tak naprawdę ta nagroda stanowi dla nas potwierdzenie tych słów. Panele natryskowe to bardzo szczęśliwa grupa produktowa w naszej ofercie, są one często nagradzane w konkursach wzorniczych. Nagroda przyznana panelowi „Round” jest tym cenniejsza, że jest nagrodą główną.

WYRÓŻNIENIE
Sanplast, panel prysznicowy „Ergo”

Joanna Majchrzak, kierownik działu marketingu w firmie Sanplast S.A.
– To pierwsze wyróżnienie w tym konkursie dla panelu prysznicowego z naszej oferty. Jeszcze raz bardzo za nie dziękuję.


WYRÓŻNIENIE
Aquatec, panel „Aquawood”

Krzysztof Bielenis, prezes zarządu firmy Aquatec Polska Sp. z o.o.
Nagrody, które otrzymujemy w konkursie „Łazienka – Wybór Roku” stanowią dla nas zachętę i wyzwanie, aby w kolejnym roku zrobić coś nowego, zastosować jeszcze nowsze materiały i nowocześniejsze technologie. Pragnę zapewnić, że w przyszłym roku z pewnością postaramy się zaskoczyć Państwa czymś nowym.


INSTALACJE ŁAZIENKOWE

NAGRODA GŁÓWNA
SAS France, „Floor Line”

Tomasz Gałęzka, współwłaściciel firmy Allegro Sp. J., dystr. SAS France
W imieniu firmy Allegro oraz firmy SAS, producenta nagrodzonego odpływu dziękuję redakcji miesięcznika „Łazienka” i jury konkursu „Łazienka – Wybór Roku” za docenienie jakości tego produktu. Korzystając z okazji, że mamy tu zgromadzonych przedstawicieli najlepszych polskich salonów łazienkowych, chciałbym zaprosić ich do skorzystania z tego produktu. Mam nadzieję, że ten dobry produkt znajdzie się w Państwa dobrych salonach.

WYRÓŻNIENIE
Aquatec, system „In Wall”

Krzysztof Bielenis, prezes zarządu firmy  Aquatec Polska Sp. z o.o.
Dziękuję jury konkursu za to wyróżnienie. Dziękuję również grupie instalatorów, która współpracowała z nami przy tworzeniu systemu „In Wall” – to produkt  dla nich.


MEBLE

NAGRODA GŁÓWNA
Krośnieńskie Fabryki Mebli Krofam, meble łazienkowe „Self”

Grzegorz Pękalski, manager projektu Krośnieńskich Fabryk Mebli Krofam Sp. z o.o.
W imieniu firmy dziękuję jury i miesięcznikowi „Łazienka”. To dla nas bardzo ważna nagroda – tak naprawdę pierwsza, mam nadzieję, że za nią będą kolejne. Nasza firma już od kilkunastu lat produkuje meble łazienkowe dla kontrahentów w Europie Zachodniej. Obecnie realizujemy projekt sprzedaży mebli pod własnym szyldem. Nagroda bardzo nas cieszy, ponieważ wskazuje, że kierunek, który obraliśmy jest właściwy.

WYRÓŻNIENIE
Grass Cavagna Group, meble łazienkowe „Venice” Imperial Studio Collection

Petra Kosoric, Imperial brand manager w firmie Grass Cavagna Group Polska
W zeszłym roku dostaliśmy jedno wyróżnienie, zaś w bieżącym aż trzy. Pozwala mi to mieć nadzieję, że w przyszłym roku również spotkamy się na uroczystości rozdania nagród konkursu „Łazienka – Wybór Roku”.

WYRÓŻNIENIE
Elita, seria „Young”

Michał Falkowski, kierownik sprzedaży w firmie Elita Sp. z o.o.
W imieniu firmy dziękuję za przyznanie nam tego wyróżnienia. Jest ono dla nas tym cenniejsze, że seria „Young” to produkt stosunkowo nowy w naszej ofercie.

 

PŁYTKI CERAMICZNE

NAGRODA GŁÓWNA
Ceramika Paradyż, kolekcja „Tender/Way”

Łukasz Kardas, kierownik działu marketingu w firmie Ceramika Paradyż Sp. z o.o.
W ubiegłym roku dojrzeliśmy do decyzji, której oczekiwał od nas rynek i wdrożyliśmy nową markę produktów premium My Way. Nagrodzona kolekcja „Tender/Way” jest pierwszym produktem tej marki, wykonanym w technologii druku cyfrowego. To najnowsza technologia, którą Grupa Paradyż posiada jako jedyna firma w Polsce i jako jedna z niewielu w Europie. Przyznana nam nagroda pozwala nam stwierdzić, że podjęliśmy dobrą decyzję.

WYRÓŻNIENIE
Opoczno, kolekcja „Metalic”

 Amadeusz Kowalski, prezes zarządu i dyrektor handlowy Opoczno Trade
Najnowsze kolekcje marki Opoczno spotkały się z szerokim uznaniem na rynku. Wyrazem tej pozytywnej oceny jest m.in. wyróżnienie w Konkursie „Łazienka – Wybór Roku 2009” dla kolekcji „Metalic”. Są to płytki gresowe z głęboką linearną strukturą. Ich kolorystyka nawiązuje do ciepłej miedzi oraz zimnej stali i jest inspirowana modą na płytki metaliczne. Dodatkowymi elementami wyróżniającymi są listwy szklane z wzorami imitującymi umaszczenie zebry – biało-czarne oraz beżowo-brązowe.

WYRÓŻNIENIE
Ceramika Tubądzin, kolekcja „Caffeteria”

Przemysław Zgoda, PR manager  w firmie Tubądzin Management  Group Sp. z o.o.
W imieniu własnym i Grupy Tubądzin chciałbym podziękować za to wyróżnienie, które co roku jest dla nas jednym z najważniejszych wyznaczników tego, w jaki sposób działamy i co robimy. Dziękuję też naszym klientom i partnerom, bowiem każda tego typu nagroda jest wyrazem uznania i zaufania, którym obdarzają oni nasze produkty.

 

AKCESORIA ŁAZIENKOWE

NAGRODA GŁÓWNA
Zierath, lustro łazienkowe z oświetleniem „Scala”

Maciej Woźniak, właściciel firmy Q-Max, przedstawiciel firmy Zierath w Polsce
– Największą nagrodą dla nas, jako młodej stażem firmy, jest możność przebywania w tak znakomitym gronie. Mimo że nagrodzone lustro nie wzbudza takich emocji jak wanny, kabiny, baterie czy ceramika sanitarna, udaje nam się pozyskiwać nowych klientów i nowe salony, z którymi nawiązujemy współpracę.

 

GRZEJNIKI ŁAZIENKOWE

NAGRODA GŁÓWNA
Terma Technologie, grzejnik „Ribbon”

Adam Wizimirski, menedżer ds. marketingu i public relations w firmie Terma Technologie oraz Bartłomiej Drabik, projektant grzejnika „Ribbon”
Pragnę podziękować szanownemu jury oraz miesięcznikowi „Łazienka” za tę cenną nagrodę. Grzejnik „Ribbon” wzbudza duże kontrowersje; wielu osobom kojarzy się ze starym grzejnikiem typu „faviera”. Nasz projektant, Bartłomiej Drabik „wypięknił” tę znaną formę, przez co grzejnik „Ribbon” stał się pięknym łabędziem.

WYRÓŻNIENIE
Kermi, grzejnik „Credo-Half”

Kazimierz Golemiec, dyrektor firmy Kermi Sp. z o.o.
Grzejnik „Credo Half” po niewątpliwym sukcesie i uznaniu ze strony nabywców zyskał również uznanie szanownego jury. Sukces rynkowy w segmencie premium plus nie jest łatwy, niemniej jednak nasz produkt tego dokonał.

 

WYPOSAŻENIE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH

WYRÓŻNIENIE
Sanitec Koło, poręczne „Basic”

Krzysztof Murawski, szef sprzedaży marek Keramag i Koralle w firmie, Sanitec Koło Sp. z o.o.
– Dziękuje za to wyróżnienie. Kategoria, do której należy nagrodzony produkt jest bardzo specyficzna. Jest to produkt „trudny”, ale też niezbędny w każdej łazience, nie tylko publicznej, ale także prywatnej.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA