Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Pod koniec listopada ubiegłego roku dziennik „Rzeczpospolita” opublikował kolejną edycję rankingu najdroższych, najsilniejszych i najbardziej znanych polskich marek. W najbardziej interesującej z punktu widzenia branży łazienkowej kategorii „produkty niespożywcze” najmocniejszą markę posiada firma Atlas – 43 pozycja na 63 sklasyfikowane podmioty. Spośród producentów płytek ceramicznych w rankingu znalazły się firmy Opoczno (52 miejsce) oraz Ceramika Paradyż (62). Ujęci w tej samej klasyfikacji najmocniejsi producenci ceramiki sanitarnej to Koło (53) oraz Cersanit (55).
W innej klasyfikacji – rankingu marek według wartości, obejmującym 250 pozycji – najwyżej sklasyfikowano Atlas (44 miejsce), dalej znalazły się również: Cersanit (54), Opoczno (75), Koło (80) i Ceramika Paradyż (129).
Kolejną okazją do porównań i klasyfikacji będą najbliższe targi „Budma” w Poznaniu. Przy ich okazji 25 stycznia 2007 r. odbędzie się Gala Wręczenia Statuetek Budowlanej Marki Roku oraz Dystrybutora Roku w kolejnej edycji Rankingu Marek Budowlanych. Organizatorem rankingu jest firma ASM, instytut badawczy specjalizujący się w badaniach rynku budowlano-inwestycyjnego.
W ubiegłym roku główne nagrody w rankingu przypadły Atlasowi, który po raz kolejny ogłoszony został Budowlaną Marką Roku 2005, a także Castoramie oraz Grupie PSB – jako Dystrybutorom Roku 2005 (w kategoriach „market budowlany” i „sieć hurtowni budowlanych”).


 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA