Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
27 maja uroczyście otwarta zostanie nowa ekspozycja produktowa marki Geberit. Znajdować się ona będzie w warszawskiej siedzibie firmy i zastąpi funkcjonującą do tej pory ekspozycję. Autorem jej projektu jest Sotyrys Pantopulos.
Nowa ekspozycja ma być przede wszystkim bardzo nowoczesna, multimedialna,  co idzie w parze z postrzeganiem marki Geberit jako leadera swojego segmentu produktowego w dziedzinie innowacji. Na 280 m2 zaaranżowane zostaną trzy przestrzenie. W pierwszej goście będą m.in. mogli skorzystać z komputera, wyświetlane w niej będą także filmy; druga będzie częścią szkoleniowo-treningową, a trzecia – showroomem, w którym prezentowane będą dwie aranżacje łazienkowe. Materiałami dominującymi w całości aranżacji nowej ekspozycji Geberit będą szkło, stal i beton. W jej tworzeniu udział wzięły takie firmy jak: Hansgrohe, Villeroy & Boch, Gira, czy Bang & Olufsen.
Zmieniliśmy ekspozycję, ponieważ uważamy się za firmę wytyczającą nowe kierunki, dyktującą trendy. Nasza ekspozycja musiała zatem oddawać innowacyjny charakter marki Geberit – powiedziała Anna Dąbrowska-Makara, kierownik działu marketingu Geberit Sp. z o.o.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA