Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Zehnder Polska wdraża strategię komunikacji opracowaną przez Zehnder Group. W jej ramach firma definiuje się jako dostawca kompleksowych rozwiązań ogrzewania, chłodzenia, wentylacji oraz filtracji powietrza. Nowy wizerunek marki oddaje hasło „Always around you” oraz charakterystyczne wiodące motywy graficzne w katalogach produktowych.
Obecna na polskim rynku od 2002 r. marka Zehnder w przeszłości postrzegana była przez pryzmat grzejników dekoracyjnych i „na miarę”, może się jednak poszczycić również 40-letnią tradycją w branży wentylacyjnej. Trzon oferty uzupełniały wodne promienniki sufitowe oraz przemysłowe systemy filtracji powietrza. Sukcesywne poszerzanie gamy produktów spowodowało repozycjonowanie marki Zehnder. W ramach nowej strategii Zehnder jako dostawca kompleksowych rozwiązań systemowych chce komunikować korzyści wynikające z zastosowania swoich produktów. Zobrazowano je barwnymi liniami klimatycznymi oraz nowym hasłem przewodnim „Always around you”.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA