Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Rebranding to nie tylko zmiana identyfikacji wizualnej. To wizualna ekspresja zmian dotychczasowych zasad funkcjonowania firmy na rynku, jej ciekawsza i atrakcyjniejsza oferta. Wypracowaliśmy w NOCLAF nowatorskie podejście do produktu i klienta, a zadaniem prowadzonych działań rebrandingowych jest zwrócenie na nie uwagi naszych nabywców oraz przybliżenie im ich idei.

Od ponad 20 lat specjalizujemy się w produkcji mebli łazienkowych. Przez cały ten czas nasz logotyp jednoznacznie określał atrybuty NOCLAF. Nasza marka ,,Kropelka’’ symbolizowała jakość i innowacyjność (systemowe meble do łazienki). Logotyp ,,Q’’ nawiązywał do jakości, użyteczności i ergonomii naszych mebli oraz do nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Aktualnie firma wkroczyła w nowy etap, z czego wynikła potrzeba nadania marce ,,nowej twarzy’’. Powstał znak, który obrazuje wysoką jakość, specjalizację w produkcji mebli wilgocioodpornych oraz współczesny i stylizowany design.

Coraz wyższe wymagania Klientów. Oczekiwania klientów w stosunku do producentów wciąż rosną. Wymagający klient wymaga specjalistycznego produktu. W NOCLAF wychodzimy naprzeciw ich potrzebom. Wszystkie nasze meble powstają z materiałów wilgocioodpornych, wyprodukowanych z myślą o pomieszczeniach narażonych na częste zmiany temperatury i wilgotności powietrza, takich jak: łazienka czy pralnia.
Znakiem naszych czasów jest wolność wyboru. Dziś klient decyduje nie tylko o sposobie zakupu, ale również jak finalnie będzie wyglądał jego produkt. To swoiste wyzwanie, a naszą odpowiedzią jest kastomizacja NOCLAF - proces z pogranicza modyfikacji i projektowania. Wpieramy naszych Klientów w realizacji ich własnych pomysłów i zamierzeń. Nie ograniczamy ich standardowymi rozwiązaniami. Bazując na oferowanych propozycjach wzorniczych (kolekcjach), Klient tworzy spersonalizowane rozwiązanie do łazienki, a otrzymuje je w zaledwie 14 dni od daty złożenia zamówienia. Co ważniejsze nie zapłaci dodatkowo za indywidualne podejście do produktu – różnica w cenie w stosunku do modyfikowanego produktu wynika tylko z ilości użytego w tym celu materiału.
Rebranding jest procesem złożonym i długotrwałym, dlatego też wszystkie zmiany będą wprowadzane systematycznie. Oprócz logotypu Klienci zobaczą zmienione materiały wizerunkowe, identyfikację produktową oraz zapoznają się z nowościami naszej oferty. Niebawem pod adresem www.noclaf.pl, wystartuje strona w nowej odsłonie, na której znajdą się powyższe informacje. Serdecznie zapraszamy!

Noclaf Sp. z o.o.
05-831 Kostowiec
ul. Przemysłowa 75
tel. 22 292 36 82, 22 292 36 84
www.noclaf.pl

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA