Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Od początku 2006 roku firma Pool-Spa będzie posługiwała się nowym logo. Zmiana ta jest pierwszym etapem wdrażania opracowywanej przez Pool-Spa nowej strategii pozycjonowania marki. Nowoczesne logo ma też odzwierciedlać dynamiczny rozwój firmy.
Zmiany dotyczą logotypu, gdzie dominuje kolor niebieski wyrażający kluczowe wartości marki (wiedzę, harmonię, czułość, trwałość, szlachetność). Jest on również symbolem 2 żywiołów – wody i powietrza, z których hydromasaż Pool-Spa czerpie swe właściwości. Sygnetem marki są 3 fale odwzorowujące płynąca wodę, w większości kultur przypisuje się im właściwości uzdrawiające i odmładzające – mówi Kamil Sadowski, szef marketingu firmy Pool-Spa.
Nowoczesne  logo ma też za zadanie nieść informację o rozszerzaniu oferty producenta o elementy o wysokim zaawansowaniu technologicznym. Firma opracowała nowy – i jak sygnalizuje rewolucyjny – system hydromasażu „Expert”. Teraz w jednym urządzeniu dostępny jest m.in. masaż wodny, powietrzny, ozonowy masaż perełkowy, chromoterapia.
Uroczysty pokaz nowego systemu dla prasy zaplanowano na styczeń 2006 r. (System zaprezentowany zostanie w nowej, specjalnie do tego celu przystosowanej wannie „Balance”).
Natomiast jeszcze w grudniu pojawi się nowy katalog produktów firmy Pool-Spa.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA