Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Z końcem zeszłego roku firma Cortina sfinalizowała zapoczątkowany w lutym 2009 r. proces zmiany identyfikacji swoich salonów lazienkowych. Rebranding logo Cortina dał firmie możliwość zachowania dorobku marki i jej tradycji, a jednocześnie stworzył wizerunek odpowiedni dla współczesnych konsumentów. 
- Odświeżony logotyp jest nowoczesny i silny w wyrazie, odzwierciedla szybki rozwój firmy, jej dojrzałość i doświadczenie. Pojawia się na zewnątrz salonów, na pozostałych elementach wizualizacji m.in. tablicach dojazdowych, tablicach na ogrodzeniach oraz tabliczkach informacyjnych oraz wszystkich materiałach marketingowych – mówi Estera Szulc, specjalista ds. marketingu w firmie  Saint-Gobain Dystrybucja Budowlana Sp. z o.o. -  Cortina odchodzi całkowicie od starego wizerunku Cortiny S.A. gdzie dominował kolor żółty. Od lipca 2007 roku Cortina należy do francuskiej grupy Saint-Gobain co łączy się z powstaniem nowego oblicza salonów.
Cortina to nowoczesny dystrybutor oferujący najwyższą jakość usług i doradztwo w zakresie kompleksowej aranżacji wnętrz, a także modnego wzornictwa oraz ekskluzywnej oferty. Sieć profesjonalnych salonów sprzedaży, stanowiących miejsca uzyskiwania porad dekoratorskich oraz kompletnego wyposażenia wnętrz w zakresie: płytek, ceramiki sanitarnej, baterii, mebli oraz akcesoriów łazienkowych. Szeroka oferta produktów największych polskich oraz zagranicznych producentów gwarantuje wysoki poziom satysfakcji nawet najbardziej wymagającego klienta. Od 2007 roku, marka handlowa firmy Saint-Gobain Dystrybucja Budowlana będącej częścią międzynarodowej Grupy Saint-Gobain pochodzenia francuskiego. W Polsce Saint-Gobain jest jednym z największych inwestorów zagranicznych.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA