Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Grupa Polcolorit S.A. wprowadziła na rynek nową markę pod nazwą Ceramika Marconi Gold. Skupia ona wyłącznie produkty segmentu Premium.
- Produkty marki Ceramika Marconi Gold kierowane są do grupy klientów wymagających, o wysokich oczekiwaniach. Kolekcje płytek będą dostępne tylko w wyselekcjonowanych salonach łazienkowych, gwarantujących profesjonalne doradztwo i wysoki poziom obsługi – mówi Wiktor Marconi, prezes Polcolorit S.A.
Ceramika Marconi Gold to osiem kolekcji: „Maxima Gold”, „Gardenia Gold”, „Texas Gold”, „Gazel Gold”, „Ardesia Gold”, „Castylia Gold”, „Loft Gold” i „Roma Gold”.  Podstawą do stworzenia nowej linii były istniejące już kolekcje w Ceramice Polcolorit oraz Ceramice Marconi. Uszlachetniona płytka bazowa została wzbogacona tu o nowe dekoracje w postaci insertów oraz listew. Z uwagi na duże właściwości zdobnicze, właśnie te elementy są  głównym wyróżnikiem kolekcji. Dekoracje dostępne w nowych kolekcjach Ceramiki Marconi Gold obejmują połączenie gresów ze szkłem, metalem oraz naturalnym kamieniem. Występują w nich także efekty cukru lub interferencji na szkle. Nowe serie występują w wykończeniach błyszczącym, matowym oraz strukturalnym. Dostępne formaty: 30 x 50 cm  oraz 30 x 60 cm.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA