Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Uczestnictwo w targach międzynarodowych to niezmiernie ważne narzędzie marketingowe umożliwiające umacnianie stosunków z obecnymi klientami oraz zdobywanie nowych kontaktów. Pozwala również zaprezentować nowe produkty oraz poznać najnowsze trendy wzornicze obowiązujące na rynkach zagranicznych. Wszystkie te cele udało się zrealizować firmie Enix w trakcie tegorocznych targów ISH.

Firam Enix już po raz trzeci wzięła udział w tej imprezie wystawienniczej, która niewątpliwie odgrywa wiodącą rolę w Europie w grupie targów branży grzewczej. W ich trakcie firma dokonała premiery nowej, innowacyjnej linii grzejników łazienkowych. Zaprezentowane we Frankfurcie grzejniki zostaną wprowadzone na rynek w najbliższym czasie.

Premierowe modele grzejników łazienkowych Enix korespondują z dominującym na rynkach europejskich wzornictwem wyposażenia łazienek poprzez wykorzystanie ponadczasowych materiałów takich jak drewno czy stal, które w sposób wyrafinowany, ale równocześnie z zachowaniem czystej formy stanowią dekoracyjne elementy wykończenia grzejnika oferując ich niepowtarzalny i indywidualny styl.

- W obecnym czasie chcąc utrwalać i rozszerzać swoją obecność na rynkach zagranicznych udział w targach odgrywa bardzo znaczącą rolę - mówi Wojciech Łazarski, dyrektor marketingu firmy Enix. - Z dużym optymizmem oceniamy naszą obecność na tych prestiżowych targach tym bardziej, że możliwości jakie stwarza eksport stymulują rozwój firmy oraz wzornictwo produktu z korzyścią dla klienta niezależnie od jego miejsca zamieszkania.

Sam udział w targach zagranicznych nie będzie jednak gwarancją sukcesu bez przygotowanego zaplecza narzędzi marketingowych, których przygotowanie jest wynikiem wieloletniej pracy profesjonalnej kadry oraz jeśli nie będzie towarzyszył temu niezmiennie dobry serwis w trakcie trwania współpracy z partnerami zagranicznymi.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA