Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Prezentacja firmy Witro-Chem

REKLAMA

Witro-Chem to znany w kraju i za granicą producent akcesoriów łazienkowych wykonanych z mosiądzu. Firma może się pochwalić nie tylko imponującym dorobkiem, jaki wypracowała przez 30 lat swego istnienia na rynku, ale i nadzwyczajną kreatywnością, gdyż praktycznie co roku trafia na rynek nowa kolekcja marki Witro-Chem.
TAK DUŻA częstotliwość we wprowadzaniu na rynek nowych produktów to swego rodzaju ewenement, ponieważ cykl przygotowania nowej kolekcji jest bardzo pracochłonny. Obejmuje on nie tylko etap projektowania serii i wdrożenia jej do produkcji, ale również opracowanie i przygotowanie opakowań, które są swego rodzaju wizytówką każdego produktu.
Ideą firmy Witro-Chem jest zapewnienie maksymalnie szerokiej oferty, tak, aby każdy klient mógł w niej znaleźć coś dla siebie. Priorytetem jest zaś to, aby dać klientowi akcesoria ergonomiczne, które przez wiele lat będą spełniać swoją rolę, i jednocześnie dzięki którym łazienka będzie elegancka i funkcjonalna. W swojej ofercie firma posiada kolekcje o różnej stylistyce – klasyczne wzory oparte na łukach, a także koncepcje bazujące na geometrycznych kształtach (oparte na profilu walca bądź prostokąta). Potwierdzeniem sukcesu rynkowego są nagrody i wyróżnienia przyznane akcesoriom Witro-
-Chemu. I tak np. kolekcja „10” zdobyła Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich w 1998 r., kolekcja „13” otrzymała wyróżnienie w konkursie „Wybór Roku” organizowanym przez miesięcznik Łazienka w 2002 roku, a w 2005 roku kolekcja „18” wygrała ten konkurs w kategorii akcesoriów łazienkowych.
– Za nasze akcesoria zdobyliśmy też szereg innych nagród i wyróżnień na wystawach i targach zagranicznych np. w Kownie i Kairze. Jest to dla nas wyznacznikiem tego, że podążamy we właściwym kierunku – mówi Jacek Jarząbek, dyrektor  firmy Witro-Chem.

NOWY KROK. Dotychczas firma Witro-Chem specjalizowała się w produkcji akcesoriów pozycjonowanych na tzw. średniej półce. Na targach Aqua-
-San firma zaprezentowała także akcesoria, które  plasują się w wyższej grupie tzw. wyrobów luksusowych i które będą dystrybuowane wyłącznie przez galerie i salony łazienkowe. Reprezentują je dwie nowe kolekcje. Jedna z nich (o symbolu roboczym „21”) wykonana jest z mosiężnego profila kwadratowego i posiada elementy wykonane ze szkła polerowanego o grubości 8 mm, druga (jej tymczasowa nazwa to „19”) oparta jest na kształcie ściętego walca i posiada elementy szklane wykonane ze szkła kryształowego.
Od pewnego czasu firma Witro-Chem wprowadziła znakowanie swoich produktów. Począwszy od kolekcji „17” firma zaczęła umieszczać na swoich produktach logo. Znak firmowy jest dyskretnie wkomponowany w  poszczególne akcesoria.
– Nie mamy żadnych powodów, żeby wstydzić się naszych wyrobów – to akcesoria o naprawdę wysokiej jakości. Witro-Chem ma już ponad 30 lat doświadczenia w produkcji akcesoriów łazienkowych. Jest to marka znana, rozpoznawalna na rynku, tak więc logowanie produktów może tylko pomóc ugruntować jej pozycję w świadomości klientów  – mówi Jacek Jarząbek.

DWIE KOLEKCJE. Kolekcja „19” wykonana została w całości z mosiądzu. Nowym materiałem zastosowanym w tych akcesoriach jest szkło kryształowe. Wykonawcą elementów ze szkła kryształowego wg wzorów i na formach Witro-
-Chemu jest Huta Szkła Kryształowego w Zawierciu. Uniwersalna średnica uchwytu pozwala dowolnie skonfigurować zestaw, w którym jest dozownik mydła w płynie i klasyczna mydelniczka (dwa dozowniki, dozownik i mydelniczka, dwie mydelniczki lub dwa kubki), wieszak prosty, półka, wieszak dwuramienny i wieszaczek pojedynczy. Nowym elementem w serii jest szczotka w.c. zintegrowana z pojemnikiem na środki czystości. Seria dostępna jest w wersji połyskowego chromu, jedynie dystansowy element wykonany został z chromu satynowego. 
Na targach Aqua-San producent zaproponował także jeszcze jedną luksusową kolekcję wykonaną z  mosiądzu pokrytego galwanicznie chromem  z elementami z polerowanego grubego szkła.
Obie nowe kolekcje na razie liczą po ok. 12-elementów, ale – jak zaznacza producent – nie są to serie zamknięte. Jak pokazało dotychczasowe doświadczenie, wiele kolekcji w miarę upływu czasu,  niejednokrotnie też pod wpływem sugestii klientów, zostało rozbudowanych.
W ubiegłym roku firma Witro-Chem prezentowała swoje akcesoria na targach ISH we Frankfurcie. Pokazane tam kolekcje „18” i „Allquattro” wzbudziły ogromne zainteresowanie gości odwiedzających targi. Okazało się to dobrym prognostykiem przyjęcia produktów przez krajowy rynek, na którym obie wymienione kolekcje szybko zyskały uznanie klientów.
Duże zainteresowanie targowych gości dobrze wróży także nowym  kolekcjom i pozwala sądzić, że powtórzą one  sukces swoich poprzedniczek.
Nowe kolekcje, na razie o roboczych nazwach „19” i „21”, trafią na rynek we wrześniu. <

P.P.H. Witro-Chem < ul. Malwowa 150 < 60-185 Poznań < tel. (061) 654 05 21 < fax (061) 654 05 15 < www@witrochem.pl

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA