Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Od września br. zmodyfikowane zostały witryny internetowe marek Purmo oraz Victory Spa. Twórcy strony www.victoryspa.net, poświęconej jednej z marek firmy Technic Industry, zdecydowali się odejść od standardowo przyjętego schematu prezentowania oferty firmy, wzbogacając ją o elementy przybliżające filozofię wellness i propagujące zdrowy styl życia we własnym domu.

I tak, oprócz przeglądu produktów i rynkowej strategii marki Victory Spa odwiedzający witrynę znajdą tam też informacje na temat oddziaływania hydromasażu, aromaterapii i chromoterapii na zdrowie człowieka.

Serwis internetowy marki Victory Spa to przejaw nowej strategii producenta. Obecnie konstrukcja witryny Technic Industry opiera się na podziale według oferowanych marek, z których każda docelowo będzie posiadać również własną stronę internetową. Jak dotąd w nowej szacie graficznej działa od września strona www.victoryspa.net; od października uruchomiony zostanie także nowy adres internetowy Technic Industry: www.technicindustries.net.

Z kolei międzynarodowa strona www.purmo.com dostarcza informacji na temat grzejników i wodnego ogrzewania podłogowego Purmo. Witryna wykonana dla całego europejskiego koncernu Rettig Heating ma ujednolicić wizerunek marki w sieci. Strona została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o indywidualnych klientach firmy. Znajdą tu oni informacje o pełnej ofercie grzejników i wodnego ogrzewania podłogowego marki Purmo (dane techniczne i schematy), a także pomoc w doborze odpowiedniego urządzenia i informacje na temat najbliższych punktów dystrybucji oraz instalatorów polecanych przez firmę. Witryna zawiera także podstrony skierowane do projektantów i instalatorów współpracujących z koncernem; udostępnia bezpłatne programy komputerowe do projektowania instalacji grzewczych.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA