Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Od maja br. firma Artweger rozpoczęła cykl szkoleń dla swoich partnerów handlowych. Pierwszy raz obok części produktowej, która stanowiła dotychczas trzon każdego szkolenia, pojawił się także panel poświęcony technikom sprzedaży oraz komunikacji z klientem.

Pakiet dziesięciu szkoleń został przygotowany przez profesjonalnego trenera - wykładowcę w Społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi.

Pierwsze szkolenie z nowego cyklu odbyło się 18 maja br. w siedzibie firmy Artweger w Łodzi. Wzięło w nim udział 10 osób z salonów łazienkowych firmy Excellent oraz Omnires. Spotkanie podzielone zostało na trzy części. W trakcie pierwszej, o charakterze teoretycznym, uczestnicy szkolenia zapoznali się z motywami, jakimi kierują się klienci przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Prowadzący szkolenie trener przedstawił także rodzaje klientów oraz sposoby komunikacji i argumentacji.

Druga część spotkania w założeniu miała formę dyskusji, wymiany poglądów oraz ćwiczeń praktycznych dla handlowców. Szkolenie zamknęła część produktowa.

- Podejście do sprzedaży od strony psychologicznej spotkało się z zainteresowaniem handlowców, a ich aktywny udział w dyskusji dowodzi potrzeby rozmowy na ten temat. Na pewno będziemy starali się stale udoskonalać formułę szkoleń - mówi Maciej Jaworski, dyrektor handlowy Artweger Polska. - Efektywność takich spotkań zależy w dużej mierze od umiejętności i chęci uczestników oraz od trenera. Najbliższe szkolenia Artweger planuje przeprowadzić w Warszawie dlaĘpracowników firmy Aqua oraz w Gliwicach dla pracowników firmy Sanimex.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA