Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Od sierpnia 2009 r. stanowisko dyrektora marketingu Grupy Paradyż objął Łukasz Kardas, który do tej pory był kierownikiem działu marketingu.
Łukasz Kardas pracę w Grupie Paradyż rozpoczął w kwietniu 2003 roku. Jest współtwórcą działu marketingu, który obecnie składa się z działu promocji i reklamy, działu kreacji i ekspozycji oraz działu systemów wsparcia sprzedaży. Jest absolwentem Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Podyplomowego Studium Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej.
Do zadań nowego dyrektora marketingu należą: dbałość o spójną tożsamość wizualną firmy oraz budowanie międzynarodowej świadomości marki Paradyż, opracowanie i wdrażanie globalnej strategii marketingowej dla Spółek Grupy Paradyż, planowanie budżetu marketingowego i odpowiedzialność za jego realizację. Łukasz Kardas przygotowuje i realizuje także kompleksowe działania z zakresu marketingu relacji dla partnerów handlowych reprezentujących zarówno rodzimy rynek budowlany, jak i 40 rynków zagranicznych. Ponadto koordynuje prace związane z przygotowaniem i realizacją międzynarodowych kampanii promocyjnych i wizerunkowych, projektowaniem i realizacją form ekspozycji produktów Grupy Paradyż w sieci sprzedaży, a także uczestnictwo Grupy Paradyż w polskich i zagranicznych imprezach targowych. Monitoruje rynek oraz zleca wykonanie badań i analiz. Dba również o właściwy wizerunek firmy na płaszczyźnie społecznej koordynując akcje sponsoringowe i charytatywne.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA