Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W związku ze zmianą na stanowisku dyrektora marketingu w firmie Sanitec Koło, nastąpiła reorganizacja całego działu. Obecnie marketing składa się z trzech zespołów: produkt menedżerów, komunikacji marketingowej i telemarketingu. Podział ten ułatwi sprostanie nowym wyzwaniom związanym nie tylko z wprowadzaniem produktów na rynek, ale również z zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
Nowo powstałe stanowisko szefa komunikacji marketingowej objął Zbigniew Gonsior, dotychczasowy kierownik projektów B2C, B2B i WEB. Będzie on odpowiedzialny za komunikację w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-
-Wschodniej, na którym obecne są wyroby ze znakiem Koło.
Do najpilniejszych zadań należy usprawnienie i skoordynowanie wszystkich działań zarówno wewnątrz działu jak i w komunikacji zewnętrznej z naszymi kontrahentami, partnerami i klientami tzw. końcowymi – mówi Zbigniew Gonsior. – Z racji projektów, którymi wcześniej się zajmowałem, widzę możliwości dalszego rozwoju komunikacji internetowej. Już teraz nasza strona internetowa postrzegana jest jako najlepsza, nie tylko w branży łazienkowej. W Polsce do Internetu ma dostęp 8 mln osób, z każdym rokiem przybywa 20% nowych. To wszystko są nasi potencjalni klienci, którzy coraz częściej decyzję o zakupie podejmują przed monitorem.
(OPR. AN)

 

Zbigniew Gonsior
(30 lat) jest absolwentem Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej w Katowicach. W firmie Sanitec Koło pracuje od 4 lat. 

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA