Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Od 15 lipca firma Sanplast wdrożyła nowy system identyfikacji wizualnej oraz wprowadziła na rynek swoją najnowszą ofertę produktową sygnowaną marką Sanplast. Obecnie jest ona podzielona na cztery segmenty: podstawowy, średni, średni-wyższy i wyższy. W każdym segmencie znalazły się produkty dostępne już wcześniej w ofercie Sanplastu oraz produkty zupełnie nowe. 
- Nasza oferta produktowa przygotowana została z myślą o zaspokojeniu różnych oczekiwań konsumentów i, w związku z tym, zaprezentowana w czterech różnych segmentach. Produkty każdego z segmentów dostosowane są do realizacji różnych potrzeb oraz indywidualnych możliwości finansowych - mówi Joanna Majchrzak, manager ds. PR i reklamy. 
Jednak najbardziej widoczną zmianą wśród wprowadzonych przez Sanplast jest zmiana logo oraz pojawienie się nowego folderu wizerunkowego marki. 
- Nowy logotyp, który symbolizuje m.in. konsekwencję, kreatywność i dbałość o szczegóły, powstał w myśl zasad, jakimi kierujemy się w naszej codziennej pracy. Logo, stworzone w oparciu o nazwę firmy, przy zastosowaniu nowoczesnego stylu pisowni oraz dobranej kolorystyki, wywołuje skojarzenia z innowacyjnością, siłą i konsekwencją działań. Pomarańczowa kropka, stanowiąca integralną część logotypu, uzupełnia przekaz i symbolizuje perfekcję, dbałość o szczegóły, a także wskazuje, że użytkownicy naszych wyrobów mogą oczekiwać od nas czegoś więcej, niż tylko standardowych rozwiązań - dodaje Joanna Majchrzak.  
Jak informują przedstawiciele firmy, wprowadzone zmiany są wynikiem nieustannego udoskonalania oferty marki Sanplast pod kątem dostosowania jej do aktualnych potrzeb klientów.       
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA