Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Stowarzyszenie Łazienka 2001 zmodyfikowało swoją nazwę i logo, którym się posługuje. To pierwsza tak poważna zmiana od początku działalności organizacji, czyli od 1999 roku.
Skuteczna komunikacja musi mieć solidne i przemyślane podstawy. Zaczęliśmy więc od logotypu. Jego odświeżenie ma na celu uproszczenie przekazu. Zrezygnowaliśmy w nazwie z daty „2001”, a dodaliśmy wyraz „Stowarzyszenie” chcąc podkreślić charakter organizacji – powiedział Paweł Skrzeczkowski, prezes Stowarzyszenia Łazienka.
U podstaw decyzji opisywanych zmian leży  m.in. chęć rozszerzenia przez organizację obszaru swojej działalności i wyjścia w kierunku klientów ostatecznych. Logo Stowarzyszenia ma stać się dla konsumenta swego rodzaju znakiem jakości oznaczonego nim produktu.
Stowarzyszenie istnieje na rynku już ósmy rok. Przez ten czas skupialiśmy się głównie na działalności wewnątrz branży. Staliśmy się też wiarygodnym partnerem dla organizatorów targów czy innych organizacji biznesowych. Ugruntowawszy pozycję w tym obszarze możemy skierować swoją aktywność w kierunku szerszego odbiorcy, czyli konsumentów. A ta działalność rządzi się trochę innymi prawami. Dlatego też zaczynamy od wypromowania własnego „znaku jakości” – będzie nim nasze logo. Firmy członkowskie będą go od teraz używać we własnych materiałach reklamowych, oznaczeniach na opakowaniach itd. W jakiejś dłuższej perspektywie ma szansę stać się ono swego rodzaju gwarancją jakości kupowanego produktu – powiedział Paweł Skrzeczkowski.
Projektantem nowego logo Stowarzyszenia Łazienka jest Maciej Szymanowicz (www.maszynowicz.com).
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA