Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Targi, które w dniach 10-11 czerwca odbyły się pod hasłem „Łazienka w dobrym stylu” w warszawskim centrum Blue City, pomimo ciekawych wystaw i udziału architektów, nie cieszyły się dużym zainteresowaniem zwiedzających.
To kolejne targi w Blue City, którym nie dopisała frekwencja. Czy wina leży po stronie organizatorów, lokalizacji centrum handlowego czy też zawinił wybór terminu, który przypadł na upalny czerwcowy weekend? Niezależnie od przyczyn niewielkiej frekwencji, organizatorzy z pewnością powinni przedsięwziąć kroki, aby przyciągnąć do Blue City więcej odwiedzających. Część wystawców nieoficjalnie przyznała, że niezadowalająca frekwencja stawia pod znakiem zapytania dalsze uczestnictwo w tego typu imprezach, choć, jak zawsze, zdania na ten temat są podzielone.
Targi „Łazienka w dobrym stylu” skierowane były głównie do osób, które planują lub remontują swoją łazienkę. Organizatorem imprezy było Home City – Centrum Wyposażenia Wnętrz, które skupia ponad 30 salonów polskich i zagranicznych firm z branży wyposażenia wnętrz, w tym kilka firm z branży wyposażenia łazienek. Wśród wystawców znalazły się więc przede wszystkim firmy z branży łazienkowej, których salony znajdują się w Blue City (Prajs, Kalmar, Herbeć), pojawiły sie też takie marki, jak Koło, Koralle, Vasco, 11 Fox, Instal-Projekt, Ravak. Atrakcją, która jako jedyna miała okazję przyciągnąć większą liczbę odwiedzających były bezpłatne porady w zakresie aranżacji łazienek, których przez dwa dni udzielali na terenie targów architekci.
Niewielka liczba odwiedzających imprezy organizowane w Blue City staje się więc chyba stałą bolączką centrum handlowego, które aspiruje do roli nowoczesnego i chętnie odwiedzanego kompleksu handlowo-rozrywkowego w Polsce.
Patronatem medialnym targi „Łazienka w dobrym stylu” zostały objęte przez miesięcznik „Łazienka”, dwumiesięcznik „Świat Łazienek i Kuchni” oraz miesięcznik „Dom&Wnętrze”. Mamy nadzieję, że kolejna inicjatywa Home City cieszyć się będzie większym zainteresowaniem ze strony odwiedzających. 

OPINIA
Katarzyna Rybakowska, asystentka dyrektora handlowego w firmie Prajs
Łazienka to ważny zakątek każdego domu i mieszkania, dlatego należy poświęcić jej szczególną uwagę. Na targach „Łazienka w dobrym stylu” chcieliśmy pokazać coś wyjątkowego, nadającego się zarówno do dużej jak i małej łazienki. Chcieliśmy przekazać odwiedzającym pewne wskazówki co do sposobu urządzenia łazienki. Jako wystawca jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości pokazania naszej oferty klientom, którzy odwiedzili nasze stoisko. Osobiście uważam, iż targi tego rodzaju mogłyby być organizowane zdecydowanie częściej, gdyż są jednym z najprostszych pomysłów na dotarcie do klienta ostatecznego.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA