Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Paweł Skrzeczkowski, dyrektor handlowy Pool-Spa, ocenia targi Aqua-San

REKLAMA
Paweł Skrzeczkowski, dyrektor handlowy Pool-Spa
Chcę wyrazić moje duże zadowolenie z organizacji i przebiegu targów Aqua-San 2006. Przyznaję, że byłem pełen obaw, bo przecież nie byliśmy pewni jak branża przyjmie nową propozycję po 4 latach, które upłynęły bez poważnych targów sanitarnych. Wiedzieliśmy, że nie wszyscy producenci (nawet członkowie Stowarzyszenia Łazienka) zdecydowali się na zorganizowanie swoich stoisk wystawowych. Jednak targi okazały się w moim przekonaniu sukcesem. Wystawcy zaprezentowali nie tylko bardzo okazałe i atrakcyjne stoiska, ale przede wszystkim  szeroką propozycję produktową w tym bardzo wiele nowości. Kolejny raz hitem targowym okazały się zorganizowane przez członków Stowarzyszenia Łazienka aranżacje kompletnych łazienek. Bardzo udany okazał się pomysł organizatorów, aby na targach ogłosić wyniki i pokazać prace konkursu dla studentów Thermae Novo. Dzięki niemu na pewno targi odwiedziło dużo więcej obecnych i przyszłych architektów wnętrz. A muszę z przyjemnością powiedzieć, że frekwencja też dopisała. Z niewielkimi wyjątkami, stawili się wszyscy znaczący uczestnicy naszego rynku sanitarnego. Może zabrakło masowego odwiedzania targów przez sprzedawców i właścicieli małych hurtowni i sklepów oraz instalatorów, ale trudno było na to liczyć już na pierwszych targach. Dodać należy, że dzięki zaproszeniu do współpracy Stowarzyszenia Płytkarzy Polskich, również jego członkowie z całej Polski licznie zjechali na targi.
Wśród opinii, jakie słyszałem od zwiedzających, przeważały te o bardzo wysokim poziomie stoisk i atrakcyjnych ekspozycjach, ale też i żal z powodu niepełnej obecności wszystkich producentów. Podkreślano potrzebę spotykania się co dwa lata na dużych targach łazienkowych, ale też wskazywano na konieczność rozszerzenia formuły targów i tu wskazywano przede wszystkim na producentów płytek ceramicznych.
Zgadzam się z tymi opiniami i zapewniam, że Stowarzyszenie Łazienka będzie wspólnie z MTP pracować nad rozszerzeniem tematycznym targów tak, aby Aqua-San na trwałe wszedł do kalendarza dużych imprez targowych.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA