Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

100. wydanie \"Łazienki\" jest dobrą okazją, aby ocenić naszą dotychczasową działalność. Nam samym trudno o obiektywizm w tym względzie. Dlatego też z prośbą o ocenę naszego pisma zwróciliśmy się do czytelników.

Grzegorz Pielak, prezes zarządu Krakowskiej Fabryki Armatur SA

 

- Miesięcznik \"Łazienka\" jest jednym z bardziej cenionych pism branżowych. Na pozytywną opinię na pewno zasługuje forma w jakiej wydawane jest pismo, przejrzysta szata graficzna, wysoka jakość zdjęć i papieru. Od strony merytorycznej spełnia doskonałą rolę informatora śledząc najważniejsze wydarzenia w branży i publikując interesujące opinie ludzi ściśle związanych z branżą łazienkową na temat sytuacji na rynku sanitarnym i dostępnych produktów. Pod względem treści jest dobrym łącznikiem pomiędzy architektami a producentami. W obszernych prezentacjach ukazuje tendencje wzornicze wyrobów nowych, nowoczesnych i ekstrawaganckich, ale niestety właśnie na taki asortyment jest ukierunkowane. Tak wąska specjalizacja nie odzwierciedla aktualnej sytuacji na rynku masowym. Dlatego \"Łazienka\" powinna publikować znacznie więcej artykułów, raportów i badań branżowych - kosztem okazałych prezentacji czy artykułów sponsorowanych - pokazując bieżące tendencje, wymogi klientów, średnie ceny zakupu oraz ważne w branży sanitarnej zjawisko importu i podróbek produktów markowych. Podstawę takich analiz naturalnie powinny stanowić wszystkie segmenty cenowe, aby stanowiły źródło obszernej, rzetelnej i obiektywnej wiedzy na temat sytuacji panującej na rynku armatury.

 

Andrzej Dobrut,

prezes zarządu Geberit Sp. z o.o.

 

- Łazienka jest moją \"żelazną\" lekturą. Zwłaszcza, że niemalże równocześnie z nią firma Geberit rozpoczęła swój polski rozdział rynkowego podboju. Magazyn wrósł w branżową rzeczywistość w sposób, którego inne wydawnictwa mogą \"Łazience\" pozazdrościć. Szybko, zdecydowanie i z sukcesem. To najlepszy dowód na to, jak bardzo pismo redagowane w taki sposób jak \"Łazienka\" jest potrzebne na rynku. Od początku swojego istnienia rzetelnie i bezstronnie pełni rolę kroniki najważniejszych wydarzeń na rynku. Fachowo i wyczerpująco informuje o najnowszych trendach w zakresie techniki i wzornictwa łazienkowego wyposażenia. Niewątpliwie także wybór kanałów dystrybucji Waszego pisma powoduje, że \"Łazienka\" jak żaden inny magazyn branżowy jest bardzo związana z salonami prawdziwych łazienek i wzorcowniami w hurtowniach, zyskując przez to dostęp do wszystkiego, co najnowsze i \"trendy\" w branży. Współpraca z producentami, sądząc po treści, jest także silną stroną magazynu.

Czego więc jeszcze można by życzyć Jubilatowi, oprócz następnych 100 wydań, skoro tak wysoka jest moja ocena kompetencji całego Zespołu? Moim zdaniem \"Łazienka\" stoi przed wielką szansą zdobycia pozycji integratora całej branży. Instytucji, która z racji zdobytego doświadczenia, kompetencji, a w ich wyniku także zaufania ze strony uczestników rynku, jako jedyna jest w stanie pełnić rolę kreatora reguł \"ładu korporacyjnego\" także w naszym segmencie rynku. Życzę więc wielu dyskusyjnych artykułów z tej dziedziny. Następna widoczna luka informacyjna do wypełnienia to syntetyczne opracowania o charakterze statystycznym, dotyczące wielkości rynku wyposażenia łazienek i instalacji sanitarnych. Myślę, że i w tym zakresie Wasz potencjał kryje wiele możliwości. Oczywiście nie jest moją intencją, zwłaszcza w takiej chwili, sugerować radykalne zmiany formy i treści \"Łazienki\". Myślę, że równie dobre dla pomyślnej przyszłości magazynu, będzie życzenie Waszej dalszej, aktywnej obecności wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ważnego i nowego w branży.

 

Marek Kukuryka, prezes zarządu Sanitec Koło Sp. z o.o.

 

- Serdeczne gratulacje, gratulacje za to, że udało się Wam tyle czasu utrzymać na rynku oraz za to, że tak mocno w Ęten rynek wrośliście. Powiem szczerze, że gdy \"Łazienka\" rozpoczynała działalność, nie wróżyłem pismu długiego życia. Wydawało mi się, że obszar tematów wokół łazienkowych nie jest wystarczająco duży do utrzymania się pisma temuż obszarowi dedykowanego. Nie doceniłem Was jako prężnego zespołu redakcyjnego, nie doceniłem też chyba siły środowiska dystrybutorów, producentów, architektów i klientów końcowych, wreszcie - zainteresowanych budową dobrych łazienek. Bardzo cieszę się, że się pomyliłem. Jesteście jak dobre targi branżowe, których bardzo nam brakuje, na których wszyscy się spotykać powinniśmy i prezentować nowości. Stowarzyszenie Łazienka 2001 uznaje Was za nieformalny swój organ i też chwała Wam za to. Jesteście jednym z nielicznych takich pism na świecie. Tylko włoskie \"Il Bagno\" poświęcone jest tematowi łazienek, angielskie czy amerykańskie odpowiedniki obejmują już obszar łazienki i kuchni. Może zresztą warto, byście też rozważyli rozszerzenie obszaru swego zainteresowania o kuchnie? Bardzo serdeczne gratulacje i życzenia następnych wielu setek.

 

 

Ryszard Kanas, dyrektor handlowy Roca Polska

 

- \"Łazienka\" zapewniła sobie stałą grupę czytelników, stając się miesięcznikiem skierowanym przede wszystkim do branży łazienkowej. Fachowe, interesujące prezentacje nowych tendencji we wzornictwie, wywiady z ciekawymi ludźmi, stałe śledzenie ważnych wydarzeń, komentarze i opinie przedstawicieli branży - dało to wyraźnie sprecyzowany profil czasopisma.

\"Łazienka\" to pismo niejednokrotnie opiniotwórcze, stanowiące platformę pozwalającą na integrację branży, konfrontację poglądów, podające bieżące informacje na temat pojawiających się nowości, pomysłów promocyjnych czy istotnych dla firm wydarzeń. Jednocześnie redakcja jest wyraźnie obecna na targach i włącza się w propagowanie ważnych dla branży przedsięwzięć, np. integracji w ramach Stowarzyszenia Łazienka 2001, czy też promowanej już przez Stowarzyszenie sprawy zorganizowania reprezentatywnych dla branży targów ogólnopolskich.

Sądzę, że podstawowe założenie tworzenia czasopisma z myślą o profesjonalistach z branży łazienkowej, pozwoli \"Łazience\" na dalszy rozwój i twórcze poszukiwania. Gratulując obecnego i życząc kolejnych tak zacnych jubileuszy chciałbym zachęcić zespół redakcyjny do nieustawania w wysiłkach, aby kiedyś można było tak jak dzisiaj, zakończyć jednym zdaniem - \"Łazienka\" jest naszej branży potrzebna.

 

 

Lech Mielnik, prezes zarządu Hans Grohe Sp. z o.o.

 

- Czasopismo \"Łazienka\" jest dla mnie z jednej strony kroniką wydarzeń i przeglądem nowości, a z drugiej promotorem własnych ciekawych inicjatyw, takich jak: Dobre Punkty czy konkurs Wybór Roku. Z zainteresowaniem czytam relacje z imprez targowych, które pozwalają na systematyzowanie współczesnych tendencji i trendów pojawiających się w naszej branży. Obecnie, w czasach rosnącego zainteresowania designem, ciekawe wydają mi się artykuły na temat historii łazienki, obok których proponowałbym prezentacje znanych projektantów związanych często z firmami z naszego kręgu.

 

 

Jacek Różycki,

dyrektor generalny Pool-Spa

 

- Trudno jest oceniać miesięcznik z okazji ukazania się setnego numeru, bo sam fakt tak długiej obecności na rynku świadczy o sukcesie wydawcy. Myślę że \"Łazience\" udała się rzecz trudna, ale stanowiąca równocześnie warunek jej powodzenia - - została zaakceptowana przez branżę jako najbardziej profesjonalne czasopismo traktujące o łazience.

Za co można Was pochwalić? Na pewno jest dużo tematów \"designerskich\", wiadomości z targów. Mocną stroną jest też ścisły kontakt z rynkiem, a więc informacje o producentach i dystrybutorach. Co ośmieliłbym się zasugerować? Informacje o produktach są na wysokim poziomie profesjonalnym i trafiają dobrze do profesjonalistów. Moim zdaniem przydałyby się artykuły przybliżające łazienkę jej użytkownikom i tłumaczące zagadnienia dla profesjonalistów oczywiste. Byłaby to swego rodzaju edukacja klienta. Na co zwracać uwagę przy zakupie, co to jest towar markowy, jakość a cena etc. Taki cykliczny poradnik z redakcyjnym komentarzem napisanym prostym językiem mógłby ukazywać się przy okazji umieszczanych przez Was prezentacji grup produktów. Czego można życzyć Redakcji z okazji jubileuszu? Tak trzymać!

 

Krzysztof Socha, prezes Ravak Polska SA

 

- W imieniu własnym i pracowników firmy Ravak Polska SA pragnę złożyć najserdeczniejsze gratulacje z okazji 100. wydania miesięcznika \"Łazienka\" i życzyć urzeczywistnienia twórczych wizji w redagowaniu nowych numerów. Z tytułem \"Łazienka\" zaznajomiłem się na początku mojej drogi w branży łazienkowej i do dziś stanowi ona dla mnie wiarygodne źródło informacji o kondycji tego segmentu rynku.

W moim odczuciu to najbardziej fachowe pismo branżowe na polskim rynku. Godna uwagi jest konsekwencja w jego prowadzeniu, konsekwencja, która nie boi się zmian i stara się śledzić najnowsze trendy. Moje zaglądanie na łamy \"Łazienki\" co miesiąc rozpoczynam od obszernych, przekrojowych artykułów oraz od nowości. Za równie istotne uważam doniesienia z rozmaitych targów i spotkań branżowych, a także szczegółowe przeglądy produktów. Dodatkową zaletą pisma są wydawane cyklicznie dodatki traktujące konkretny temat jeszcze bardziej wnikliwie. Czytelna formuła miesięcznika sprawia, że informacje są podane w sposób przystępny i klarowny, zrozumiały nawet dla zwykłego czytelnika, nie obeznanego z tematyką łazienkową. Cenię sobie profesjonalizm, doświadczenie, rzetelność i pasję zespołu redakcyjnego. To chyba nie przypadek, że ten tytuł jest stale w zasięgu ręki na moim biurku. Pozostaję w oczekiwaniu na Państwa nowe pomysły redakcyjne.

 

 

Bogusław Szadkowski, dyrektor handlowy Sanplast

 

- Z okazji 100. wydania miesięcznika \"Łazienka\" pragniemy serdecznie pogratulować dotychczasowych sukcesów. Od początku istnienia tytułu obserwujemy jego dynamiczny rozwój, zarówno pod względem merytorycznym, jak i jakości oraz estetyki druku. Uwzględniając sugestie branży, wydawnictwo przyczynia się do tworzenia jeszcze bardziej precyzyjnego obrazu rynku. Dzięki otwartości i wnikliwości Redaktorów tworzących miesięcznik oraz dzięki wielu interesującym pomysłom, zyskał on pozycję magazynu opiniotwórczego i ważnego dla całej branży wyposażenia łazienek.

W ciągu ostatnich lat zaobserwowaliśmy wiele korzystnych zmian w formule miesięcznika, między innymi wprowadzenie \"Przeglądu oferty miesiąca\", \"Rankingu dobrych punktów sprzedaży\", uatrakcyjnienie formy publikowanych przeglądów produktowych oraz publikowanie półroczników tematycznych. Za najważniejszą zmianę uważamy zainicjowanie w 2001 roku konkursu \"Łazienka - Wybór Roku\". Cieszy nas dążenie Redakcji do systematycznego podnoszenia rangi tego konkursu.

Naszym zdaniem miesięcznik \"Łazienka\" powinien w jeszcze większym stopniu dążyć do kreowania pozytywnych zjawisk rynkowych w branży. Ponadto bardziej ścisła współpraca ze Stowarzyszeniem Łazienka 2001 w zakresie promowania solidnych producentów oraz piętnowania wszelkich przejawów nieuczciwej konkurencji - działalność imitatorów oraz firm mających problemy z zachowaniem minimum moralnej przyzwoitości biznesowej - przyniosłaby wymierne efekty zarówno producentom, jak i nabywcom. Życzymy dalszego dynamicznego rozwoju, zwiększenia udziału w rynku wydawniczym oraz sukcesów w pracy całej Redakcji.

 

 

Sławomir Frąckowiak,

prezes zarządu Opoczno SA

 

- Przede wszystkim chciałbym złożyć serdeczne gratulacje całemu zespołowi tworzącemu miesięcznik \"Łazienka\" z okazji 100. wydania czasopisma i życzyć samych sukcesów i kolejnych setnych wydań.

Nasza firma od lat prenumeruje Państwa pismo i bacznie obserwuje jak się zmieniacie. Muszę przyznać, że macie powody do dumy, gdyż zawartość merytoryczna artykułów oraz doskonała jakość druku zdjęć jest godna uwagi. Jesteście profesjonalnym pismem łączącym kilka segmentów branży wyposażenia łazienek i techniki sanitarnej.

Osobiście rekomendowałbym Państwu więcej artykułów na temat rozwiązań w indywidualnych mieszkaniach dla klientów z mniej zasobnymi portfelami, gdyż odnoszę wrażenie, że prezentowane przez Państwa produkty często mogą pozostać tylko i wyłącznie w sferze marzeń wielu klientów. A co najważniejsze życzyłbym sobie więcej artykułów poświęconych polskiemu wzornictwu płytek ceramicznych. Z pewnością jest one obecnie godne Państwa uwagi.

 

 

Agnieszka Jóźwicka, specjalistka ds. marketingu w Grupie SBS

 

- Rzeczowe, rzetelne artykuły, prezentowanie osiągnięć przedsiębiorstw, przekrój wszystkich segmentów branży, nowinki - to wszystko można znaleźć w jedynym w Polsce czasopiśmie branży wyposażenia łazienek i techniki sanitarnej. Czasopismo \"Łazienka\" trwale już zadomowiło się w naszej firmie, jest źródłem wielu informacji, ale także inspiracji. Na uwagę zasługuje również fakt, iż \"Łazienka\" jest czasopismem, które dzięki swojej uniwersalnej formule jest interesującą lekturą również dla osób nieszczególnie związanych z branżą, albowiem i takie osoby znajdą w niej coś dla siebie (między innymi działy: Przegląd czy Projekt). Oczywiście na pochwałę zasługuje też wygląd \"Łazienki\", który również wyróżnia ją z pośród innych czasopism branży sanitarnej. Mam tu na myśli nie tylko format, ale i jakość gazety.

Z okazji 100. wydania \"Łazienki\" chcielibyśmy jednak przede wszystkim podziękować i pogratulować redaktorom, fotografom, ludziom, którzy zajmują się reklamą, składem i kolportażem gazety, czyli wszystkim, którzy to czasopismo tworzą. To w końcu dzięki nim ma ono niepowtarzalny klimat i to oni zawsze gotowi są do wysłuchiwania uwag, ale również często służą radą i nam. Z życzeniami dalszych sukcesów - Grupa SBS.

 

 

 

Serdecznie dziękujemy za słowa uznania, jak też propozycje zamieszczenia nowych materiałów redakcyjnych. Z pewnością weźmiemy je pod uwagę przy redagowaniu kolejnych wydań.

(redakcja)

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA