Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

17 listopada 2011 roku odbyło się otwarcie Axor Design Studio w firmie Greston w Sękocinie Nowym koło Warszawy. Jest to jedna z pierwszych tego typu ekspozycji w Polsce zaprojektowana przez grupę ThinkThing.
Gościem specjalnym wieczoru był Marco Flaig, projektant z Phoenix Design, biura które pracuje m.in. dla takich firm jak Alape, Audi, Gira czy Siemens. Od lat współpracuje ono również z firmą Hansgrohe, dla której powstała kolekcja „Axor Montreux”, program „Raindance”, a ostatnio „PuraVida”. Podczas spotkania w salonie Greston Marco Flaig rozmawiał z architektami o tym, co charakteryzuje proces projektowania w jego macierzystym biurze i co znajduje się u jego podstaw. Motto Phoenix Design brzmi: „Logika, Moralność i Magia”. Pojęcie „Magii” jako element składowy tej dewizy gra rolę kluczową w procesie projektowania. Tylko produkt, który dotyka emocji jest w stanie znaleźć drogę do serc i portfeli użytkowników.

O tym jaka była idea ekspozycji w Grestonie opowiadają projektanci z grupy ThinkThing
Pierwszym naszym wrażeniem po wejściu do pomieszczenia, w którym miał powstać showroom była jego surowość. To był motyw przewodni, który postanowiliśmy wykorzystać i z którym konfrontowaliśmy każdy kolejny element koncepcji. W takim otoczeniu produkty Axor i Hansgrohe czują się świetnie, kontrastując z nim swoją perfekcją. Aby jeszcze mocniej uwydatnić ten dizajnerski reżim armatury i pryszniców, jako wykończenie ekspozycji zastosowaliśmy duże tafle szkła. Również studnia do testowania produktów pokryta jest tym materiałem.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA