Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Paradyż po raz kolejny znalazł się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika „Rzeczpospolita”. W tym roku polski producent płytek ceramicznych znalazł się na 90. pozycji, co oznacza awans aż o 55 miejsc w porównaniu do roku ubiegłego. Marka zanotowała wzrost również w kategorii produktów niespożywczych i uplasowała się na 33 pozycji.
Według dziennika „Rzeczpospolita” wartość marki Paradyż wzrosła w ciągu roku o 112% z 66,2 mln złotych do 140,2 mln złotych. Dzięki temu zajął w rankingu najwyższą pozycję wśród polskich producentów płytek ceramicznych, co pokazuje rosnące zaufanie klientów dla marki. Marka Paradyż zajęła także 33. miejsce w kategorii produktów niespożywczych.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek MARQA 2009 dziennika „Rzeczpospolita” został opublikowany już po raz szósty. Jest to ocena bieżącej wartości najcenniejszych polskich marek, ale zestawienie bierze też pod uwagę moc, z jaką marki oddziałują na klienta. Zestawienie pokazuje również, że polscy konsumenci szukają poczucia pewności, które dają im właśnie rodzime stabilne brandy.
Łączna wartość 330 marek ujętych w zestawieniu wyniosła prawie 58 mld złotych i wzrosła o 7 mld złotych w stosunku do roku ubiegłego. Pomimo kryzysu gospodarczego znaczącej większości marek udało się zwiększyć swoją wartość.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA