Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Na targach Budma w Poznaniu odbyło się pierwsze w 2004 r. spotkanie stowarzyszenia Klub Łazienka 2001. Celem, który w bieżącym roku chcą zrealizować firmy stowarzyszone, jest między innymi powiększenie liczby członków tak, aby reprezentować jak najszersze spektrum branży.

Tym razem przyjęto dwóch nowych kandydatów: Nibe Biawar Sp. z o.o. oraz Villeroy&Boch Polska Sp. z o.o. Tak więc obecnie do stowarzyszenia należą 33 firmy.

Podczas spotkania podsumowano m.in. dotychczasowe wyniki prowadzonego przez Dun&Bradsttret programu monitorowania zaległych płatności. Wszyscy uczestnicy ocenili te działania jako bardzo pożyteczną inicjatywę. Aby powiększyć skalę uzyskiwanych informacji podjęto decyzję o łączeniu danych z wynikami branży instalacyjnej.

Zebrani dyskutowali też nad postępami prac związanymi z targami branżowymi. Ponieważ w tej kwestii stowarzyszenie powróciło do rozmów z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, omawiana jest obecnie formuła wspólnej imprezy dla następujących branż: wyposażenia łazienkowego, płytek ceramicznych, instalacji sanitarnych i grzewczych oraz wyposażenia kuchni. Pierwsza edycja nowej imprezy miałaby się odbyć wiosną 2006 roku. Jednym z najważniejszych wyników dwóch roboczych spotkań z zarządem MTP jest decyzja o powołaniu Rady Programowej tej imprezy. Trwają obecnie konsultacje dotyczące jej składu osobowego.

Kolejnym tematem obrad była kwestia walki z podrabianiem legalnych towarów. Stowarzyszenie dysponuje już kompletną ekspertyzą prawną tego zagadnienia. Jednym z pierwszych jego działań będzie akcja edukacyjna prowadzona wśród dystrybutorów. Na tym właśnie ogniwie łańcucha sprzedażowego ciąży duża odpowiedzialność karna i skarbowa. Kolejnym elementem będzie zacieśnienie współpracy z mediami mające na celu uświadamianie konsumentom konsekwencji kupowania podrabianych towarów.

Kolejne spotkanie Stowarzyszenia zaplanowano na 01.04.2004 roku.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA