Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

24 września br. Grupa Paradyż otworzyła w Łodzi nowy firmowy salon płytek ceramicznych. Salon o nazwie Paradiso mieści się w Łodzi przy ul. Brzezińskiej 19 A. Należy do światowej sieci salonów Ceramiki Paradyż. Salony Paradiso działają już w Pradze, we Lwowie oraz w Rumunii, niebawem zostaną otwarte również na Słowacji, w Norwegii oraz Wielkiej Brytanii.
Salon w Łodzi jest drugim, po salonie firmowym w Tomaszowie Mazowieckim, miejscem, gdzie klienci mogą poznać pełną ofertę produktów Grupy. Oprócz płytek ze znakiem Paradyża mogą w nim znaleźć także ceramikę sanitarną, wanny, kleje i fugi do płytek. Przy zakupach na kwotę powyżej 500 zł salon oferuje bezpłatny transport na terenie miasta. Klienci mogą liczyć także na bezpłatną pomoc architekta w zaprojektowaniu łazienki bądź kuchni.
Każdy klient, dokonujący zakupu w naszym salonie może liczyć na bezpłatny projekt łazienki lub kuchni. Nasz architekt zaproponuje optymalne rozwiązanie, zarówno w sferze płytek ceramicznych jak i armatury czy baterii – mówi Jakub Kowalski, kierownik łódzkiego salonu. – W niedalekiej przyszłości planujemy, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, nie tylko rozszerzać asortyment dostępnych produktów, ale także wydłużyć czas pracy salonu tak, aby wszyscy zainteresowani mieli możliwość odwiedzenia nas w dogodnym dla siebie czasie.
Salon w Łodzi to nowocześnie zaprojektowany, dwupoziomowy obiekt o  powierzchni użytkowej blisko 1 tys. m2. Na pierwszym poziomie budynku znajduje się ekspozycja łazienek, na piętrze aranżacje łazienek, kuchni oraz stanowisko architekta. Inwestycja w budowę łódzkiego salonu Paradiso kosztowała Grupę Paradyż ponad 4,5 miliona
złotych.                     

PROMOCJA NOWEGO SALONU
8-9 października – „specjalny weekend z Paradiso” – akcja promocyjna skierowana do klienta ostatecznego; podczas zakupów w nowym salonie klienci mogli m.in. wziąć udział w konkursie (nagrodą główną był remont łazienki na kwotę 4 tys. zł). Sporo atrakcji miały także dzieci, dla których przygotowana została m.in. dmuchana zjeżdżalnia. Oprócz tego salon przygotował atrakcyjne rabaty na produkty.
11 października – śniadanie prasowe w salonie Paradiso; spotkanie dla prasy poświęcone trendom wzorniczym w ceramice oraz nowym standardom obsługi klienta; dziennikarze mogli spotkać się z przedstawicielami Grupy Paradyż: Łukaszem Kardasem (kierownik marketingu), Emilem Margasińskim (kierownik sprzedaży detalicznej), Joanną Tarasiewicz (specjalista ds. marketingu).

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA