Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Kiedy pojawi się na naszym rynku?

REKLAMA

Przemyław Zgoda, PR manager w firmie Ceramika Tubądzin

Polscy producenci nie wprowadzili jeszcze na rynek marki, która jednoznacznie mogłaby być określona mianem ekskluzywnej. Niewątpliwie jednak każdy z nich ma w swojej ofercie kolekcje wyróżniające się na tle pozostałego asortymentu, jak np. \"Harion\", \"Alabastrino\", czy \"Sublime\" Ceramiki Tubądzin, które mogą konkurować z ekskluzywną ofertą producentów zagranicznych.
Brak takiej marki na rynku polskim związany jest między innymi z faktem, że marki zagraniczne, przez bardzo długi czas były w Polsce kojarzone z luksusem. Tendencja ta jest oczywiście nadal obecna, ale nie jest już dominująca, bowiem wysoka jakość produktów i bogate wzornictwo, które jeszcze kilka lat temu było czynnikiem wyróżniającym producentów zagranicznych, stało się obowiązującym standardem. Natomiast tym, co cały czas odróżnia polskie płytki od zachodnich jest właśnie brak silnych, ekskluzywnych marek, które są atrybutem zagranicznych producentów. Niemniej jednak silnie rozwijający się i zróżnicowany polski rynek, z dużym potencjałem, jak również coraz większy nacisk na wyodrębnienie i dbanie o wizerunek marki pozwalają przypuszczać, że w Polsce zaczną pojawiać się marki ekskluzywne.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA