Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Od lipca w całej Polsce pojawiają się billboardy z wizerunkiem dobrze znanego polskiego hydraulika. Tym razem postać wykreowana przez przystojnego, długowłosego modela nie zachwala jednak turystycznych walorów naszego kraju, lecz... wyznaje miłość marce Valvex.
Tablice z hasłem „I love Valvex” to element nowej kampanii wizerunkowej firmy Valvex. Towarzyszące jej hasło podkreśla, że najwyższa jakość i awangardowy styl oferowane przez Valvex znajdują potwierdzenie w najmocniejszej z możliwych rekomendacji – wyznaniu miłości. Równolegle w kampanii wykorzystywane są reklamy prasowe, internet i materiały POS. Firma rozpoczęła też aktywność w internecie – zarówno w tradycyjnych kanałach, jak i mediach społecznościowych, uruchamiając np. profil Polskiego Hydraulika na Facebooku.
Już teraz mamy imponujący, bo 40% udział w polskim rynku armatury instalacyjnej, a blisko połowa instalacji gazowych montowanych w Polsce bazuje na naszych produktach. Rozpoczynając kampanię „I love Valvex”, chcemy zbudować świadomość marki Valvex jako marki nowoczesnej, wyróżniającej się innowacjami technologicznymi i atrakcyjnym wzornictwem, które zwraca uwagę kobiet – mówi Grzegorz Sroga, dyrektor ds. marketingu firmy. 
 
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA