Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Targi Budma dla Grupy Kapitałowej Polcolorit były okazją do podwójnej prezentacji. Najstarszej prywatnej, polskiej marki płytek Polcolorit i nowej, ekskluzywnej Ceramica Marconi.
Ceramica Marconi, to jak mówią przedstawiciele firmy – beniaminek na rynku płytek ceramicznych. Jednak krótki staż wiąże się już ze sporymi sukcesami. Mimo, że fabrykę w Piechowicach uroczyście otwarto 3 czerwca 2006 r. to marka dobrze zaprezentowała się na ostatnich targach w Bolonii, a na tegorocznej Budmie za kolekcję Texas otrzymała nagrodę – Perła Ceramiki Unii Europejskiej 2006.
– Jest to dla nas nagroda szczególnie ważna, gdyż przyznają ją architekci i projektanci, którzy są na bieżąco z najnowszymi trendami – cieszy się Ireneusz Wolf dyrektor handlu i marketingu, Grypy Kapitałowej Polcolorit. – Marka Marconi powstała by konkurować z płytką importowaną z Zachodniej Europy, powszechnie uznawaną w naszym kraju za najlepszą, co nie jest do końca prawdziwym założeniem. Technologia wytworzenia płytki ceramicznej, maszyny i materiały używane w produkcji we Włoszech, Hiszpanii, są takie same jak w naszej fabryce w Piechowicach. A jeśli chodzi o możliwości designerskie, to my korzystamy z usług naszych rodzimych projektantów, a dodatkowo mamy możliwość współpracy z biurami projektowymi w Hiszpanii. Niższym kosztem jesteśmy w stanie wytwarzać płytki takiej samej jakości i równie atrakcyjne, czego dowodem jest duże zainteresowanie naszymi produktami zarówno w kraju jak i zagranicą.
Poza płytkami Texas, Ceramica Marconi zaprezentowała jeszcze trzy nowe i atrakcyjne wzorniczo kolekcje – Ardesia, Loft i Roma. To uniwersalne produkty, które można z powodzeniem stosować na podłogach i ścianach, w łazience
i innych wnętrzach, a także na zewnątrz budynku. Firma specjalizuje się w ekskluzywnych płytkach gresowych, wykańczanych takimi materiałami jak irański travertyn, aluminium czy stal szczotkowana.
Targi Budma były także okazją do prezentacji oferty Polcoloritu. Wystawiono kilka nowych kolekcji nawiązujących do trendów wyznaczonych przez włoskich projektantów i producentów na  ubiegłorocznych targach w Bolonii. Kolekcja Gazel, Gardenia czy Greta dzięki ciekawym rozwiązaniom i wzornictwu konkurują z produktem importowanym i znalazły już uznanie polskich klientów.
– Chcemy, aby konsumenci naszych płytek mieli dostęp do tego co jest najciekawsze, najnowsze i będące na topie. Zamiarem firmy jest to, żeby  klient ostateczny mógł kupić w Polsce płytkę, która jednocześnie jest dystrybuowana we Włoszech i Hiszpanii – zapewnia Ireneusz Wolf.

Ceramika Marconi Sp. z o.o. < 58-573 Piechowice < ul. Jeleniogórska 7 < www.cmarconi.pl

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA