Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Ceramika Paradyż oraz firma Cerrol reprezentowały polską branżę ceramiczną na tegorocznych targach Cersaie. Targi odbyły się w dniach 27 września – 1 października w Bolonii. Obaj producenci pokazali na swoich stoiskach szereg nowości, obaj są zadowoleni z udziału w targach. Ceramika Paradyż uczestniczyła w Cersaie po raz piąty, Cerrol po raz drugi.
W tym roku Ceramika Paradyż pokazała w Bolonii kilkanaście wzorów. Najważniejszą prezentowaną nowością była „Victoria” – ekskluzywna kolekcja inspirowana szlachetnym czarnym dębem. Po raz pierwszy prezentowane były również kolekcje: „Markiza/Markiz” (nawiązująca do baroku, z bogatą ornamentyką i grafiką
ciężkiej tkaniny), „Pesca/Cureo” (inspirowana powierzchnią wody i rybiej łuski), „Ancara/Izmir” (podobna do naturalnego kamienia trachite), „sosnowa” kolekcja „Pinea/Pinus” oraz kolekcja „holenderskich” kuchennych płytek „Haga”.
Również Cerrol promował swoje nowe kolekcje – monokolorowe płytki „Burgund”, kolekcje „Etna” i „Tek” oraz szklane mozaiki, obecne od niedawna w ofercie. Szczególnym zainteresowaniem klientów cieszyła się nietypowa dekoracja – szklana róża wkomponowana w płytkę z serii „Safari”. Dekorację taką – w wybranym przez klienta wzorze – firma może wykonać w oparciu o dowolną płytkę.
Cersaie to najważniejsze targi dla branży płytek ceramicznych. Odwiedza je corocznie ponad 100 tys. gości z całego świata.  O możliwości prezentacji oferty na tych targach decyduje włoskie stowarzyszenie Assopiastrelle, które co roku weryfikuje producentów zarówno pod względem wzornictwa, jak i jakości. 

OPINIA
Łukasz Kardas, kierownik marketingu Grupy Paradyż odpowiedzialny za targi Cersaie
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznej obecności w światowej stolicy płytek ceramicznych. Nasi menedżerowie eksportu przeprowadzili wiele owocnych rozmów z firmami zainteresowanymi bliższą współpracą. Oczywiście gościliśmy również naszych stałych partnerów zagranicznych, dzięki którym eksport produktów Grupy Paradyż sięga obecnie ok. 40% sprzedaży. Podobały się nowe kolekcje, nad którymi dział innowacji i wdrożeń pracował kilka miesięcy. Podobało się również stoisko w eleganckim włoskim stylu, zaprojektowane przez naszego architekta, Joannę Stępień. Cieszymy się, że wielomiesięczne wysiłki w przygotowania do targów zostały nagrodzone entuzjastycznymi opiniami gości i pytaniami „gdzie we Włoszech Ceramika Paradyż ma swoje salony firmowe?”

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA