Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Wysoko lub bardzo wysoko – tak standard polskich toalet publicznych oceniła ponad połowa (57%) zagranicznych turystów biorących udział w badaniu opinii (zleconym przez CWS-boco Polska i zrealizowanym przez TNS Polska), przeprowadzonym w ramach kampanii Toaleta 2012.pl.
W czerwcu wśród zagranicznych turystów goszczących w Polsce z okazji odbywających się piłkarskich rozgrywek, przeprowadzone zostało badanie opinii na temat standardu toalet w Polsce. W badaniu udział wzięli zagraniczni kibice, którzy oceniali takie aspekty jak: czystość, oznakowanie oraz dostępność toalet. Pierwszej z kategorii –czystość – aż 60% respondentów przyznało wysokie lub bardzo wysokie oceny. 58% ankietowanych tak samo wypowiedziało się na temat oznakowania, a 54% – dostępności. Pozostali pytani w większości uznali stan przygotowania toalet za akceptowalny – noty przeciętne wahały się od 33 do 40%. Co więcej, aż 85% respondentów wskazała na brak problemów ze znalezieniem toalety. Dla trzech czwartych pytanych stan toalet spełniał oczekiwania, a prawie jedna czwarta (24%) osób stwierdziła, że standard toalet był lepszy niż się spodziewali. Wysoki poziom przygotowania toalet wpłynął również pozytywnie na ogólną ocenę postrzegania Polski u co trzeciego (34%) ankietowanego.  Warto dodać, że dla 66 % z pytanych nie była to pierwsza wizyta w kraju. – Przez cztery lata organizatorzy kampanii Toaleta 2012.pl dążyli do uświadomienia, jak ważny jest odpowiedni stan toalet publicznych oraz jego wpływ na opinię turystów odnośnie naszego kraju w kontekście europejskich rozgrywek w piłce nożnej. Bardzo pozytywna ocena toalet publicznych przyznana przez zagranicznych kibiców to nasz wspólny sukces i najlepsze potwierdzenie skuteczności, z jaką zrealizowano kluczowe cele akcji – podsumował Arkadiusz Choczaj, CWS-boco Polska, organizator kampanii Toaleta 2012.pl.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA