Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Ponad 200 zaproszonych gości – partnerów handlowych, inwestorów, architektów, projektantów i dziennikarzy – wzięło udział w uroczystej prezentacji nowego programu partnerskiego „Esprit home bath concept by Kludi”. Odbyła się ona 25 września w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie.
Program to efekt współpracy dwóch firm: Kludi i Esprit. Sławomir Gołębiewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, i Aleksandra Biernat, specjalista ds. marketingu w firmie Kludi, podczas prezentacji przedstawili kulisy współpracy obu marek i samą koncepcję. W chwili obecnej na koncepcję składają się baterie i akcesoria łazienkowe, kwadratowa ceramiczna umywalka, meble z czterema rodzajami wykończenia oraz szklana kabina prysznicowa, co umożliwia stworzenie wielu różnorodnych, indywidualnych aranżacji. Kludi i Esprit proponują aż cztery style, w których można zaaranżować łazienkę przy wykorzystaniu elementów programu. „Esprit home bath concept by Kludi” to nie pierwszy projekt Kludi, który powstał przy współpracy z innymi producentami. W 2003 r. na rynku pojawiła się kolekcja „JOOP! Bathroom”, a w 2005 – łazienkowa koncepcja „Swarovski Bathroom”.
Uroczystą prezentację nowych produktów Kludi i Esprit uświetnił recital Katarzyny Groniec. Po części oficjalnej goście zostali zaproszeni na bankiet do hotelu Sheraton.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA