Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

12 czerwca w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Warszawie odbyła się prezentacja nowej marki płytek ceramicznych Marconi Gold.
Proponujemy \"coś\" nowego. To unikatowe, a jednocześnie nowoczesne rozwiązania - podkreślił podczas uroczystości Wiktor Marconi prezes Grupy Kapitałowej Polcolorit.
Marconi Gold to już trzecia marka Grupy Kapitałowej Polcolorit. Nowa marka skierowana jest do klientów z segmentu premium, a więc klientów wymagających, którzy za produkt gotowi są zapłacić nieco więcej. W ofercie Marconi Gold znalazła się jedna nowa kolekcja - \"Castylia Gold\", a także siedem ulepszonych i wzbogaconych wzorów z kolekcji Ceramiki Polcolorit i Marconi. Inspiracją w tworzeniu nowych linii była architektura wenecka, górskie krajobrazy Hiszpanii, słoneczne plaże Italii. Wszystkie płytki mają rektyfikowane krawędzie, dzięki czemu mogą być układane bezfugowo. Zostały opracowane tak, aby możliwe było wymienne stosowanie elementów dekoracyjnych, dzięki czemu można tworzyć ciekawe aranżacje, zarówno w pionie, jak i w poziomie. Płytki będą dostępne jedynie w wyselekcjonownych punktach sprzedaży. Zarząd Grupy z optymizmem patrzy w przyszłości i liczy, że płytki z nowej kolekcji mimo wysokiej ceny znajdą swoich odbiorców.
Obecnie w skład Grupy Kapitałowej Polcolorit wchodzą: Ceramika Polcolorit, Ceramika Marconi oraz Ceramika Marconi Gold.

Wiktor Marconi, prezes Grupy Kapitałowej Polcolorit
W segmencie rynku, do którego chcemy dotrzeć, konkurencji praktycznie nie ma. Jeśli nawet firmy mają tu swoje produkty cieszące się popularnością, to bardzo często konkurencja powiela ich wzory. Tak więc to, co miało być wyjątkowe i ekskluzywne, robi się powszechne. W przypadku marki Marconi Gold konkurencja już nie tylko będzie musiała skopiować produkt, ale także będzie musiała płytki zrektyfikować, uszlachetnić i tak przygotować ofertę, aby dekoracje pasowały wymiennie. No i jeszcze na koniec będzie musiała puścić to przez kanał dystrybucyjny. Proponowane przez nas rozwiązania są  więc unikatowe i innowacyjne. Do tej pory żaden polski producent nie oferuje takich możliwości.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA