Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Międzynarodowe Targi Budownictwa Budma, które odbywały się w Poznaniu w dniach 24-27 stycznia, wzbudziły niewielkie zainteresowanie branży związanej z wyposażeniem łazienek. Wśród reprezentantów wymienić należy jedynie producentów płytek ceramicznych oraz kilka firm z wyposażeniem wellness (wanny z hydromasażem i sauny).
Wśród uszczuplonej reprezentacji producentów płytek ceramicznych znalazły się takie firmy, jak: Ceramika Końskie, Dado, Ardea Arte, Cerrad, Ceramika Iza, Polcolorit, Jopex oraz hiszpańska Ceramika Aparici. W przedsięwzięciu „BudShow”, prezentującym budowę domu energooszczędnego udział wzięła także Ceramika Paradyż.
Polcolorit obok kolekcji „kwiatowych” „Futuor”, „Fiori”, „Tango” oraz „Hawany” z motywem motyla pokazał w Poznaniu także najnowsze płytki „Greta” zdobione liśćmi rododendronów.
Jopex wprowadził do oferty mozaiki na siatce oraz kolekcję z dekorem drewnianym „Madera”, w skład której wchodzą wzory bukowe, orzecha jasnego, ciemnego i drewna wenge  oraz kolekcję „Ravenna” z dekorem imitującym płytę wiórową.
Ardea Arte pokazała m.in. kolekcje „Łowicz” (dekory i listwy inspirowane motywami łowickimi w wersji kolorowej i czarno-białej), „Stones” (listwy szkliwione w barwach przypominających naturalne kamienie), „Orient” (mozaiki nawiązujące do tradycji bliskowschodniej) oraz ręcznie robione płytki ceramiczne o wymiarach 5x5 cm dostępne w ponad 100 kolorach.
Najważniejszą nowością w ofercie producenta były mozaiki figuratywne z kostek ceramicznych o wymiarach 1x1 cm wykonywane na zamówienie według wzoru klienta lub z dowolnego zdjęcia.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tegorocznej edycji Budmy. Liczba gości i zapytań o nasze produkty przerosła nasze oczekiwania. Cieszymy się, że bardzo dobrze zostały przyjęte nasze najnowsze kolekcje, zaprojektowane przez Piotra Czaprackiego – komentuje targi Budma Edyta Kruhlik, odpowiedzialna w Ardea Arte za targi.
Na ekspozycji Centrum Budownictwa Sportowego swoją ofertę zaprezentowali także producenci  związani z wellness. Swoje stoiska miały tu m.in. firmy: Klafs, BWT Polska, Kompleks oraz Hydropool.
Pisząc o Budmie nie można też nie wspomnieć o producentach chemii budowlanej. Systemowe rozwiązania do pomieszczeń mokrych marki Allpro oferowała w tym roku firma Excellent, natomiast Alpol, producent gipsów i systemów dociepleń wprowadził do swojej oferty nowy system hydroizolacji do pomieszczeń mokrych „Alpol Hydro Plus”.                             

BUDMA 2006 W STATYSTYCE*
wystawcy polscy 931
wystawcy zagraniczni 295
wystawcy ogółem 1.226
powierzchnia  40.292 m2
zwiedzający 50.158

*dane dotyczą Budmy i Bumaszu

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA