Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Dla firmy Riho, holenderskiego producenta wyposażenia łazienek, tegoroczne targi ISH we Frankfurcie były wyjątkowo udane. Jak przystało na liczącego się europejskiego producenta, firma zaprezentowała wyłącznie szereg nowości. Premierowe produkty z pewnością zdobędą szerokie uznanie w Europie, o czym świadczyło duże zainteresowanie nimi podczas targów.

Pozyckja rodzinnej spółki Riho w krajach zachodnioeuropejskich, a także w Czechach, jest ugruntowana już od wielu lat i stawia firmę w ścisłej czołówce liderów rynku. Firma posiada swoje przedstawicielstwa w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Węgrzech, Rosji, Słowacji, Czechach oraz w Polsce. Riho Polska istnieje od 2001 roku. Od tego czasu konsekwentnie buduje swój wizerunek, popularyzuje markę oraz zwiększa udział w rynku.

Firma Riho oferuje szeroką gamę nowoczesnych wanien akrylowych o wyjątkowym designie, które wnoszą istotny wkład do współczesnego wzornictwa tych produktów. Riho posiada także własną produkcję systemów hydromasażowych, opracowanych z przeznaczeniem do użytku domowego, które montowane są w tychże wannach. Nowatorskie wzornictwo, dbałość o względy ergonomii i najwyższa jakość materiałów zastosowanych do produkcji to cechy wyróżniające wanny marki Riho. Wszystko to poparte jest starannością wykonania oraz umiłowaniem przestrzeni. Każdy z łatwością dostrzeże, że wanny Riho są ponadprzeciętnie głębokie, co pozwala na komfortową kąpiel. Na ISH pokazano aż 6 nowych modeli wanien, w tym Arizonę, Doppio i Lisę (na zdjęciach obok). Uzupełnienie oferty wanien stanowią obudowy, parawany nawannowe oraz akcesoria.

W sprzedaży znajdują się również brodziki, kabiny natryskowe oraz kabiny parowe marki Riho. Zaprezentowana na targach ISH nowa kwadratowa kabina parowa Majestic jest kontynuacją wprowadzonych w zeszłym roku na rynek kabin: półokrągłej - Memphis i pięciokątnej - Madison. Kabiny z tej serii wyróżniają się elegancką, lekką konstrukcją, szklanym panelem masażowo-parowym oraz unikalnym, dwuelementowym generatorem pary. Pierwszy element doprowadza temperaturę w kabinie do odpowiedniego poziomu, a drugi utrzymuje ją na tym poziomie, dzięki czemu wyeliminowane zostały przejściowe momenty ochłodzenia powietrza w kabinie. Cechą łączącą te produkty jest ponadto brak ścianek tylnych, dzięki czemu kabina idealnie wpasowuje się w wystrój łazienki, gdyż doskonale widoczna jest przez nią położona na ścianie okładzina.

Jedna z głównych strategii firmy Riho zakłada, że wszystkie oferowane przez nią produkty powinny być wytwarzane z myślą o potrzebach ciała i zmysłów. Tak więc po pierwsze mają być ergonomiczne, tak aby zapewniać komfort użytkowania. Po drugie muszą wyróżniać się eleganckim wzornictwem, tak aby same w sobie wywoływały estetyczne doznania obcowania z pięknem. Tegoroczne nowości, które swoją premierę miały na targach ISH, potwierdzają, iż firma Riho konsekwentnie i z dużym smakiem realizuje swoją filozofię estetyki.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA