Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Już 11 października odbędzie się trzecia edycja konferencji „Marketing w branży łazienkowej” organizowanej przez Stowarzyszenie Łazienka. Tradycyjnie, miejscem spotkania będzie Hotel Ossa w Rawie Mazowieckiej. Konferencja kierowana jest do pracowników działów marketingu i PR firm łazienkowych, którzy podczas spotkania będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami w różnych aspektach ich pracy.
Poniżej zamieszczamy program tegorocznego spotkania. Więcej informacji udziela Robert Sieńko, prezes Stowarzyszenia Łazienka (tel. 608 651 588, e-mail: biuro@stowarzyszenielazienka.pl).

PROGRAM SPOTKANIA
10.00–10.30
rejestracja uczestników
10.30–11.00 Marketing internetowy a ochrona praw własności intelektualnej, Mec. Dorota Rzążewska [ radca prawny, krajowy i europejski rzecznik patentowy, arbiter w sprawach domen internetowych, Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi ]
Prezentacja dotyczyć będzie praktycznych aspektów ochrony własności intelektualnej w związku z prowadzeniem działalności marketingowej w Internecie. Omówione zostaną między innymi zagadnienia dotyczące rejestracji domen internetowych, budowania stron internetowych oraz rozwoju e-commerce. Szczególny nacisk położony zostanie na kwestię ochrony praw autorskich przy tworzeniu witryn internetowych i kampanii reklamowych w cyberprzestrzeni.
11.00–12.00 Czy łazienka może angażować? Anita Wojtaś-Jakubowska [Social Business Director BrainJuice Group]
Przegląd trendów social media i możliwości ich wdrożenia w firmach branży łazienkowej
12.00–12.15 przerwa na kawę
12.15–12.45 Kanały komunikacji marketingowej z architektami, Mira Fronczek [ Prezes Zarządu BCMM – Badania marketingowe Sp. z o.o. ]
Podczas prezentacji zaprezentowane zostaną wyniki kilku badań bezpośrednich BCMM prowadzonych wśród architektów dotyczących wykorzystania mediów tradycyjnych i elektronicznych. Przedstawione zostaną również badania na temat oczekiwań tej grupy docelowej wobec imprez kulturalnych, sportowych organizowanych podczas szkoleń produktowych dla architektów.
12.45–13.30 Targi dla branży – nowe wyzwania – dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli MTP
13.30–14.00
Product placement dla branży łazienkowej, Anna Walkowska [Dyrektor Zarządzająca Homplex.pl]
Czy lokowanie wanny w znanym serialu telewizyjnym może wpłynąć na jej sprzedaż? Czy wizualizacja łazienki w internecie może zainspirować do zakupu? Jak wykorzystać architektów wnętrz do zwiększenia zainteresowania produktami swojej marki? Podczas prelekcji dowiedzą się Państwo jak efektywnie wykorzystać „Product placement” i jakie mechanizmy oferuje obecnie rynek, a na co można liczyć w przyszłości.
14.00–15.00 Lunch
15.00–15.30 Jak Dawid z Goliatem, czyli jak sieci dyskontów budowlanych walczą z sieciami marketów budowlanych, Marcelin Matusiak [GFK Polonia]
Przyjrzymy się bliżej jaki potencjał zakupowy zagospodarowały w okresie ostatnich kilkunastu miesięcy sieci dyskontów budowlanych. Jakie to ma konsekwencje dla dużych sieci marketów budowlanych? Jakim „uzbrojeniem” dysponują obie strony? Zastanowimy się co może wydarzyć się w najbliższej przyszłości obu modelach dystrybucji sieciowej?
15.30–16.30 Asortyment, czy obsługa? Sklep, czy hipermarket, a może Internet? Odwieczna wojna światów! Co silniej przyciąga klientów do punktu sprzedaży? Marcelin Matusiak [GFK Polonia]
Na podstawie aktualnych badań GfK Polonia (z września 2012r.) przyjrzymy się aktualnym preferencjom klientów w zakresie zarówno ulubionych kanałów dystrybucji materiałów remontowo-budowlanych, jak i asortymentu i obsługi w punktach sprzedaży. Gdzie ludzie realizują zakupy – w sieciach marketów budowlanych, czy w sklepach i hurtowniach? Którym marketom budowlanym klienci ufają? Kim są klienci hurtowni i sklepów, a kim są klienci hipermarketów budowlanych?
16.30–17.15 Salony łazienkowe w dobie kryzysu – jakie działania podjąć by przetrwać i jak efektywnie współpracować z producentami? – dyskusja panelowa, Marta Matracka [ magazyn Łazienka ]
Warunki, w jakich dziś funkcjonują salony łazienkowe są szczególnie trudne. Coraz gęstsza sieć baumarketów, umacniająca się sprzedaż internetowa, rosnące koszty działalności, kłopoty ze ściąganiem należności, a w końcu ogólna niekorzystna sytuacja gospodarcza mocno wpływają na sposób ich funkcjonowania i ich rentowność. Jakie działania podjąć by wpłynąć na poprawę tego stanu?

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA