Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Firma Cortina - dystrybutor płytek ceramicznych - w ostatnim czasie przeprowadziła kilka akcji szkoleniowo-promocyjnych. Spotkała się m.in. z kluczowymi klientami wszystkich swoich oddziałów oraz z architektami z województwa podlaskiego.

W styczniu, lutym i marcu Cortina zorganizowała w sumie 4 spotkania szkoleniowe dla swoich klientów ze wszystkich 9 oddziałów. Klienci z oddziałów w Białymstoku, Olsztyna, Łomży, Suwałk, Płocka i Włocławka spotkali się w Galindii nad Jeziorem Bełdany, partnerzy z Lublina i Białej Podlaskiej spotkali się w Bełchatowie. Wszystkie szkolenia Cortina zorganizowała wspólnie z Ceramiką Paradyż.

Uczestnicy każdego ze spotkań zapoznali się m.in. z ofertą i strategią działania obu firm, uczestniczyli także w szkoleniu poświęconym psychologicznym aspektom profesjonalnej sprzedaży. Prowadził je trener z Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu.

- Myślę, że dla wielu osób to nowa wiedza, że sprzedając produkt można posługiwać się innymi narzędziami niż tylko ceną i rabatem. Trener dawał przykłady, że można też sprzedawać korzyść i emocje - mówi Katarzyna Dąbrowska, współwłaścicielka firmy Cortina.

Oczywiście szkolenia były także okazją do spotkania na mniej formalnej stopie. Dlatego też organizatorzy zadbali o to, by program spotkania był atrakcyjny także pod tym kątem.

Kolejna inicjatywa Cortiny skierowana była do architektów. 21 lutego w Pałacu Branickich w Białymstoku odbyła się impreza karnawałowa pod nazwą \"Bal Architekta\" zorganizowana wspólnie przez stowarzyszenie Architektów Polskich, Ceramikę Tubądzin i firmę Cortina. Honorowym gościem spotkania był Sławomir Tokarski, wiceprezes Ceramiki Tubądzin.

- Nieprzypadkowo, po raz drugi byliśmy współorganizatorem tej imprezy - mówi Katarzyna Dąbrowska. - Na stałe współpracujemy z 60-osobową grupą architektów, bal jest więc z naszej strony formą podziękowania dla nich.

Ceramika Tubądzin przeprowadziła na balu konkurs na projekt płytki. Techniką \"kredka na biskwicie\" każdy z architektów mógł stworzyć na płytce taki wzór, jakiego mu w ofercie polskiego producenta brakuje. 6 prac zostało przez Ceramikę Tubądzin wyróżnionych.

Bal - stosownie do miejsca, w którym się odbywał i zgodnie ze staropolską tradycją - rozpoczęto polonezem.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA