Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Reklamacjom w usługach glazurniczych i malarskich poświęcona była konferencja prasowa zorganizowana 19 marca br. podczas wrocławskich targów \"Tarbud Wiosna 2004\" przez Stowarzyszenie Wykonawców Robót Glazurniczych i Malarskich. Była to także okazja do zaprezentowania działalności Stowarzyszenia.

Seminarium cieszyło się dużym zainteresowaniem wykonawców oraz doradców technicznych, których omawiany problem w dużym stopniu dotyczy.

- Mamy świadomość, że bardzo często to właśnie wykonawca jest powodem reklamacji - powiedział Marek Kiełbik, prezes Zarządu Stowarzyszenia.

Jego zdaniem winę ponoszą jednak również producenci, którzy nierzadko wolą przyjąć reklamację i dać klientowi, np. nowy worek kleju, aniżeli analizować, po czyjej stronie jest wina. Podczas konferencji zasygnalizowany został także problem ubezpieczenia robót usługowych, dzięki czemu klient będzie miał prawo do naprawy szkody w ramach reklamacji.

Celem SWRGM jest obrona interesów zarówno dobrego wykonawcy, producenta, jak i klienta ostatecznego, dlatego też zagadnienia poruszone podczas seminarium mają być kontynuowane. Stowarzyszenie zapowiada, że temat reklamacji w usługach glazurniczych i malarskich będzie poruszany również podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa Budma w 2005 r.

Konferencja stała się także okazją do wręczenia certyfikatów firmom, które od chwili powstania wspierają działalność Stowarzyszenia. Partnerami wspierającymi SWRGM są m.in. firmy Cermag, Sopro, Polifarb Cieszyn-Wrocław, Dekoral, Wedi Polska, Akademia Technik Malarskich.

W ramach seminarium odbyły się także pokazy rzemiosła malarskiego oraz glazurniczego, m.in. konkurs na najlepszą fugę oraz prezentacja powłok dekoracyjnych wykonywanych farbami Dekoral.

Stowarzyszenie Wykonawców Robót Glazurniczych i Malarskich zostało zarejestrowane 2 października 2003 r.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA