Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Kazachstan jest w strategii firmy Rettig Heating kolejnym przystankiem w drodze ku zdobywaniu rynków wschodnich. W ramach rozwoju na rynkach zagranicznych firma przeszkoliła projektantów pracujących w Kazachstanie. W pierwszym seminarium wzięło udział ok. 50 osób.

Dwudniowe szkolenie dla projektantów i osób z działów technicznych firm budowlanych odbyło się w byłej stolicy Kazachstanu - Almacie. W spotkaniu uczestniczyło ok. 50 osób, spośród których część wcześniej odwiedziła polską fabrykę Rettig Heating zlokalizowaną w Rybniku. Podczas seminarium zaprezentowano produkty marki Purmo: grzejniki płytowe, grzejniki łazienkowe, a także system wodnego ogrzewania podłogowego. Jak powiedział Roman Strzelczyk, kierownik działu technicznego w firmie Rettig Heating, firma zdecydowała się zaprezentować w Kazachstanie ze względu na stale rosnącą sprzedaż produktów Purmo w tym kraju.

Ekspansja na rynki wschodnie jest istotnym elementem strategii koncernu Rettig Heating, który jest już obecny na takich rynkach jak Litwa, Ukraina, Rosja. Trzecim importerem grzejników wytwarzanych w Rybniku - po Wielkiej Brytanii i Węgrzech - jest Rosja. Połowa rocznej, liczonej w milionach sztuk produkcji polskiej fabryki trafia na rynki zagraniczne.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA