Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
2 grudnia uroczyście otwarto kolejny Raindance Point marki Hansgrohe. Tym razem w krakowskim Salonie Wyposażenia Wnętrz Excellent przy ul. Zakopiańskiej 56.
Raindance Point stworzony przez markę Hansgrohe w salonie Excellent to piąta tego typu ekspozycja w Polsce i pierwsza w Małopolsce. Jest to miejsce, które powstało według indywidualnego projektu opracowanego przez Sotyrys & Aleksander Pantopulos Digital Effect Design Studio. Na powierzchni 30 m2 rozmieszczono wszystkie dostępne na rynku systemy natryskowe Hansgrohe. Po raz pierwszy w Polsce zaprezentowane są tu także najnowsze systemy elektronicznego sterowania natryskiem: „iControl” oraz „RainBrain”. Jest to jedyny Raindance Point, gdzie poza produktami natryskowymi z rodziny „Rain” prezentowane są także inne rozwiązania.
Raindance Point to koncepcja ekspozycji programu prysznicowego marki Hansgrohe,   wyróżniającego się technologią napowietrzania strumienia. Zadaniem ekspozycji jest praktyczne i wielopoziomowe wyjaśnienie ideologii „Rain” oraz dostarczenie możliwości wypróbowania sposobu działania systemu dopowietrzania wypływającej wody. Jest to możliwe dzięki zainstalowaniu w ekspozycji innowacyjnych studni prysznicowych, które pozwalają poczuć na własnej skórze walory napowietrzonego strumienia. W założeniu ma być to miejsce spotkań z klientem, partnerem i produktem, narzędzie pracy dla handlowców i architektów.
Raindance Point to „wnętrze we wnętrzu”, dające odwiedzającym złudzenie przeniesienia się do innego wymiaru. Ekspozycje tworzone w tej koncepcji odzwierciedlają filozofię marki Hansgrohe, według której zarówno współczesne produkty, jak i eksponujące je przestrzenie, muszą mieć swoją wyjątkową osobowość. Do realizacji tej idei Hansgrohe zaprasza najlepszych partnerów handlowych, którzy wyróżniają się otwartym i twórczym podejściem do innowacji oraz świadomością rynkowej dynamiki. 
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA