Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Najpopularniejsza miska w.c. to Style marki Koło

REKLAMA

Kontynuujemy Ranking Dobry Produkt, w którym zwracamy się do firm handlowych z całej Polski z prośbą o podanie trzech najlepiej sprzedających się w ich salonach/hurtowniach produktów w danej grupie asortymentowej. Produkty, które otrzymały największą liczbę ­głosów prezentujemy na łamach naszego magazynu. Tym razem zwróciliśmy się do reprezentatywnej grupy firm z prośbą o wskazanie maksymalnie trzech najchętniej kupowanych wiszących misek ustępowych. W rankingu wzięło udział 100 punktów handlowych. W następnym ­numerze przedstawimy 10 najlepiej sprzedających się kolekcji płytek ceramicznych.

W bieżącej edycji naszego rankingu prześledziliśmy segment wiszących misek ustępowych. Z racji swych niezaprzeczalnych walorów systematycznie zyskują one na popularności wśród polskich klientów, którzy cenią sobie estetykę, funkcjonalność oraz łatwość utrzymania w czystości takich modeli. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt upowszechnia się technologii podtynkowych stelaży montażowych ze spłuczkami, których wysoka jakość gwarantuje długoletnią, bezawaryjną eksploatację.
Jak można było się spodziewać, zwycięzcami rankingu zostali potentaci polskiego rynku, obecni w znakomitej większości funkcjonujących na naszym rynku salonów. Aż połowa modeli, które znalazły się w pierwszej „10” rankingu to miski firmy Roca. Zdaniem sondowanych przez nas przedstawicieli czołowych polskich salonów łazienkowych, głównymi przyczynami sukcesów handlowych firmy Roca Polska są atrakcyjne wzornictwo z punktu widzenia polskich klientów, dodatkowo oferowane w atrakcyjnych cenach. Dotyczy to szczególnie serii „Hall”, która zajęła drugie miejsce w rankingu, a przyciąga klientów swą modną bryłą, określoną przez proste linie i płaszczyzny. Atrakcyjne z punktu widzenia polskich klientów jest również bogactwo kolorystyczne ceramiki sanitarnej marki Roca, które pozwala na idealne dopasowanie konkretnego modelu do projektowanej łazienki. Przykładem jest tu również seria „Hall”, oferowana aż w pięciu wersjach kolorystycznych.
ANDRZEJ TOPCZEWSKI


1 miejsce / 317 punktów
STYLE / KOŁO

2 miejsce / 313 punktów
HALL / ROCA

3 miejsce / 257 punktów
DAMA SENSO / ROCA

4 miejsce / 117 punktów
MERIDIAN-N / ROCA

5 miejsce / 115 punktów
SUBWAY 2.0 / VILLEROY & BOCH

6 miejsce / 84 punkty
NEXO / ROCA

7 miejsce / 80 punktów
VICTORIA / ROCA

8 miejsce / 75 punktów
VERO / DURAVIT

9 miejsce / 69 punktów
OMNIA ARCHITECTURA / VILLEROY & BOCH

10 miejsce / 48 punktów
IDOL / KOŁO


ZASADY RANKINGU
Tę edycję rankingu przeprowadziliśmy na grupie 100 salonów i hurtowni. Liczba salonów i hurtowni w poszczególnych województwach została dobrana w ten sposób, aby możliwie jak najwierniej odzwierciedlać poziom obrotów realizowanych przez branżę łazienkową w tych regionach. Każdy z ankietowanych przez nas punktów sprzedaży typuje 3 najlepiej sprzedające się produkty w danej grupie asortymentowej. W zależności od przyznanego produktowi miejsca, modele otrzymują: 10 punktów za miejsce pierwsze, 8 punktów – miejsce drugie oraz 5 punktów – miejsce trzecie.

 

Salony i hurtownie, które wzięły udział w rankingu (wg województw):
dolnośląskie: AKA (Wrocław), Armalux (Wrocław, 2 salony), Carmen (Wrocław), Cermag (Jelenia Góra), Cermag (Lubin), Cermag (Świdnica), Cermag (Wrocław), Cortina (Wrocław), FHU Gala (Wrocław), Matex (Jelenia Góra), Matex (Wałbrzych), Grudnik (Wrocław)
kujawsko-pomorskie: Behrendt (Brodnica), Cortina (Włocławek), Fabryka Łazienek (Toruń), Femax (Osielsko), Koned (Włocławek), Servitor Prim (Toruń)
lubelskie: Ars Deko (Lublin), Sanpol (Lublin), Vio-Mac (Ryki), BLU (Lublin)
lubuskie: AKA (Nowa Sól), Fresko (Zielona Góra), Kleopatra (Gorzów Wielkopolski), Sanpol (Zielona Góra)
łódzkie: Cermag (Łódź), Eurodom Plus (Łódź), Glaz-Bud (Łódź), Nasza Łazienka (Łódź), Tec – Łazienki (Skierniewice)
małopolskie: Bomar2 (Kraków), Bomar2 (Tarnów), Gamabik (Kraków), Grudnik (Kraków), Instalbud Janosz (Trzebinia), Max-Fliz (Kraków), Saturn (Tarnów)
mazowieckie: Angus (Warszawa), Aqua Idealna Łazienka (Warszawa), Carmen (Warszawa), Efekt Łazienki (Warszawa), Impero (Radom, 2 salony), Kamen (Warszawa), KIM (Warszawa), Leg-Sanit (Warszawa), Prajs (Warszawa), Sobmar (Warszawa, 2 salony), Świat Łazienek (Warszawa)
opolskie: As Plastic (Opole), Cermag (Opole), Ges Armatura (Opole)
podkarpackie: Basco2 (Mielec), BOZ SA (Rzeszów), RCMB (Rzeszów)
podlaskie: Akcess (Białystok), BLU (Białystok), Consus (Białystok), Cortina (Białystok), Sanpol (Białystok)
pomorskie: Femax (Gdańsk), Harimex Bis (Gdynia), Landom (Gdynia), PHU Dukat (Słupsk)
śląskie: Bims Plus (Katowice), Combikol (Bielsko-Biała), Combikol (Katowice), Dagma (Katowice), Instalbud Janosz (Piekary Śląskie), Inverno Centrum Łazienek (Tychy), PH Extra-Zone (Czechowice-Dziedzice), Quadro Centrum Łazienek (Katowice), Salon Łazienek Żorska 200 (Rybnik), Sanimex (Gliwice), Syriusz (Gliwice)
świętokrzyskie: Eleganckie Łazienki Exclusive (Kielce), Kranik (Kielce), Sanbud (Kielce)
warmińsko-mazurskie: Kwadrat (Olsztyn), Landom (Elbląg), Zbiwan (Olsztyn)
wielkopolskie: Allegro (Kalisz), Bomis (Leszno), Cermag (Poznań), Ibero (Poznań), Luxkon (Konin), Optimal (Kalisz), Pamo Lux (Ostrów Wielkopolski), Sanpol (Poznań), Twoja Łazienka (Strzałkowo), FH Tomek (Poznań), Vinsar (Poznań)
zachodniopomorskie: Gejzer (Szczecin), Hiper-glazur (Szczecin), Carmen Group (Szczecin), Poldom (Szczecin)

TYPOWANE MARKI
Art Ceram – 1 model, Catalano – 3 modele, Cersanit – 6 modeli, Duravit – 4 modele, Globo – 1 model, Hatria – 2 modele,  Ideal Standard – 5 modeli,  Keramag – 4 modele,  Kohler – 1 model, Koło – 10 modeli,  La Futura – 1 model,  Roca – 7 modeli,  Sanidusa – 1 model, Villeroy & Boch – 7 modeli


 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA