Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Logo na umywalce, na dnie brodzika czy na ścianie kabiny prysznicowej – takie formy reklamy w publicznej toalecie już są możliwe. Teraz dzięki suszarce do rąk z wyświetlaczem LCD, którą wprowadziła do swojej oferty firma Akcjum, reklama może być jeszcze pełniejsza.
Multimedialna suszarka – jak zapewniają przedstawiciele Akcjum – potrafi „skierować” potencjalnego klienta prosto z łazienki do punktu handlowego, którego reklama emitowana była podczas wizyty klienta w łazience. Suszarka posiada wbudowany 7-calowy wyświetlacz TFT-LCD o rozdzielczości 800x480 pikseli oraz dwa głośniki po 2W każdy. Obsługiwane multimedia to: filmy MPEG 1/2, zdjęcia JPEG oraz dźwięk w formacie MP3. Dostępne funkcje odtwarzania to: odtwarzanie filmów (razem z dźwiękiem), przeglądanie slajdów (z opcją podkładu dźwiękowego) oraz odtwarzanie samego dźwięku. Start wyświetlacza następuje natychmiast po wykryciu osoby w pomieszczeniu, w którym znajduje się suszarka, wyłączenie nastąpi po 30, 45, 90 lub 360 sekundach po ostatnim wykryciu osoby w pomieszczeniu (opcja oszczędzania energii). Istnieje też możliwość ustawienia ciągłego odtwarzania.
Czy publiczna toaleta jest dobrym „miejscem reklamowym”? Wydaje się, że tak skoro takie firmy jak Koło, Keramag czy Saniku oferują stosowne rozwiązania.
(AN)

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA