Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W pierwszą sobotę kwietnia firma Geberit Sp. z o.o. tradycyjnie już zorganizowała spotkanie wielkanocne. Prowadzoną w świątecznej atmosferze imprezę wykorzystano m.in. do prezentacji najnowszych informacji na temat działalności firmy (tak w ujęciu globalnym, jak i krajowym) oraz jej zamierzeń na rok bieżący.

Ubiegły rok był kolejnym, w którym Grupa Geberit odnotowała znaczny wzrost podstawowych wskaźników działalności ekonomicznej. Obroty holdingu zwiększyły się o 10,3 % osiągając poziom 1.404 mln CHF. Rekordowy poziom (147 mln CHF) osiągnął zysk netto przy rocznej dynamice 24,5%. Na przełomie ubiegłego i obecnego roku sfinalizowano ostatecznie akwizycję Grupy Mapress, w związku z czym zarząd Grupy spodziewa się w bieżącym roku dalszego wzrostu obrotów.

Spotkanie wielkanocne stało się również okazją do prezentacji nowych produktów firmy przeznaczonych do toalet publicznych oraz planów sponsorskich w zakresie realizacji zapoczątkowanej w ubiegłym roku akcji \"Za potrzebą do Europy\". W tym roku firma zamierza wyremontować toalety na gdańskiej starówce.

Konferencję wykorzystano również do przedstawienia całkowicie nowej, międzynarodowej strategii marketingowej Grupy Geberit. Strategia znajdująca odzwierciedlenie w motcie \"Know How Installed\" ma oddawać charakter firmy jako organizacji, której sukces opiera się na wiedzy i innowacjach.

Tradycyjnie już, z myślą o dzieciach zaproszonych gości, zorganizowano imprezę pt. \"Bajkowe opowieści - spotkanie w Pałacu Szeherezady\". Imprezę w konwencji dramy prowadzili aktorzy teatru Baj.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA