Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Roca Polska i Pool-Spa od pierwszego stycznia br. połączyły działy handlu i marketingu na rynku polskim. Decyzja ta została poprzedzona przeprowadzeniem wspólnych akcji marketingowych obu firm, takich jak wspólne wystawianie się na targach w Poznaniu.
W związku z połączeniem działalności handlowej obu firm zapowiadane jest wzmocnienie  poziomu obsługi klientów poprzez większą liczbę handlowców. Wzmocnieniu ulec ma również działalność marketingowa. W związku z nowymi, połączonymi organizacjami nastąpiły zmiany na stanowiskach menedżerskich. Ryszard Kanas, dotychczasowy dyrektor handlowy Roca Polska, będzie odpowiedzialny za połączoną sprzedaż na rynku polskim. Paweł Skrzeczkowski (dotychczasowy dyrektor handlowy Pool-Spa) odpowiada za sprzedaż eksportową i marketing marek Roca i Pool-Spa. Funkcję koordynatora marketingu pełni Agnieszka Zagórowska-Kolonko. Za obie marki na rynku polskim odpowiada Jacek Różycki, dyrektor generalny Roca Polska.

OPINIA
Jacek Różycki, dyrektor generalny Roca Polska
Po integracji handlu i marketingu Pool-Spa i Roca Polska rośnie nasza pozycja na rynku polskim jako rzetelnego dostawcy. Będziemy w stanie zapewnić lepszą obsługę naszych odbiorców. Wskutek połączenia działań możemy lepiej wykorzystać budżet marketingowy, wzrastają też nasze siły w sektorze inwestycji. Widzimy, że rynek przyjmuje pozytywnie te zmiany. Sieci naszych klientów w kraju pokrywały się w dużej części. Przedstawiciele handlowi Pool-Spa i Roca  działali na tym samym terenie i odwiedzali niejednokrotnie tych samych odbiorców.  Poza tym oferta Roca i Pool-Spa doskonale się uzupełniają.

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA