Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Firma Roca Polska zorganizowała w dniach 2-3 marca br. szkolenie dla dziennikarzy. Pierwszego dnia uczestnicy zwiedzali rozbudowywaną właśnie fabrykę ceramiki w Gliwicach. Obecnie produkowane są tam dwie serie ceramiki Roca: Victoria oraz Polo. Zarząd spółki wyraził jednak nadzieję, że po rozbudowie zakład rozpocznie wytwarzanie także innych kolekcji.

Uczestnicy szkolenia mieli też okazję zapoznać się z procesem produkcyjnym, obowiązującymi w zakładzie standardami jakościowymi, a także z gotowymi produktami koncernu Roca wyeksponowanymi w zlokalizowanym tam showroomie. Szczególną uwagę zwrócono na nowości: serię ceramiki Happening, meble Kivam, Flash i Victoria 21. Kolejna część spotkania odbyła się w hotelu Stok w Wiśle. Była okazja do szaleństw na stoku i odnowy biologicznej.

W trakcie tego spotkania zarząd spółki poinformował również o zmianie loga koncernu. Zmiana ta ma na celu odświeżenie wizerunku firmy, podkreślenie jej nowoczesności i elastyczności. Poprzednia wersja logotypu Roca funkcjonowała na rynku blisko 20 lat.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA