Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

O znaczeniu ceny i pozycjonowaniu ofety mówi Ewa Ścierzyńska, zastępca prezesa ds. handlu i marketingu w firmie Instal-Projekt

REKLAMA
W momencie, gdy zaobserwowaliśmy zastój na rynku w branży grzewczej (ok. rok temu) zaczęliśmy się zastanawiać nad wprowadzeniem do oferty produktów segmentu ekonomicznego. W rezultacie obecnie posiadamy takie produkty pod marką Instal-Projekt, produkujemy również szereg modeli grzejników zaliczanych do półki ekonomicznej i oferowanych pod markami polskich sieci hurtowych. Zostały one opracowane we współpracy z sieciami tak, aby jak najlepiej odpowiadać ich potrzebom. W naszej ofercie od kilku już lat mamy też produkty marki Calore. Markę tę wyróżnić jednak należy nie tyle ze względu na jej pozycjonowanie na rynku (można tu znaleźć produkty tańsze i droższe), ale ze względu na kanał dystrybucji. Grzejniki i suszarki Calore dostępne są wyłącznie w sieciach marketów, inny asortyment kierujemy do odbiorców hurtowych. Jeśli chodzi o snucie perspektyw na przyszłość, polski rynek jest na tyle nieprzewidywalny, że należy być niezwykle ostrożnym. Asortyment produktów ekonomicznych, które wytwarzamy jest obecnie na tyle szeroki, że nie widzę potrzeby dalszej jego rozbudowy. Mimo iż udział tanich produktów w całkowitej sprzedaży rośnie.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA