Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Te dwa hasła stały się motywem przewodnim dla wszystkich prezentowanych przez Hansgrohe nowości podczas tegorocznych targów ISH. Produkty podnoszące ekologiczną świadomość konsumentów oraz stawiające na indywidualizację przestrzeni łazienki, jej zmysłowość, wyjątkową jakość i komfort – takie są nowości marki Hansgrohe. 

COMFORTZONE, czyli strefa umywalki. Hansgrohe mając na uwadze rosnące wymagania klientów w zakresie komfortu i wygody stworzyło nową linię armatury „Metris” oraz zaproponowało nowe modele w programach „Talis” i „Focus”. Zapewniają one więcej przestrzeni użytkowej właśnie w tzw. strefie komfortu (ComfortZone), czyli przy umywalce. Strefa ta powinna być zorganizowana tak, aby ułatwiać codzienne czynności, jak np. mycie rąk lub włosów, napełnianie wysokiego wazonu czy nawet małego akwarium. 
Program „Metris” – zaprojektowany przez biuro Phoenix Design – to aż pięć różnych modeli baterii umywalkowych w wysokościach od 100 do 260 mm. Najwyższe modele to: „Metris 200”, „Metris 230” i „Metris 260”; dodatkowo „Metris 230” posiada ruchomą wylewkę, którą można swobodnie obracać w każdą stronę. Elementem charakterystycznym wszystkich armatur są precyzyjne krawędzie i łagodne zaokrąglenia, które kończą się prostokątnym wypływem. Dzięki temu bateria nabiera wyjątkowej elegancji, a jej uniwersalny design może zaspokoić gusta naprawdę szerokiej grupy odbiorców.  Linię „Metris” uzupełniają rozwiązania do bidetu, wanny i prysznica.
Modele w liniach „Talis” i „Focus” także otrzymały nowe wysokości. „Focus 190” oraz „Talis 150” dzięki swojej wysokości są idealnym – bo zapewniającym wyjątkowy komfort – rozwiązaniem do dużych umywalek. Z kolei „Focus 70” i „Talis 80” sprawdzą się w łazienkach  gościnnych. Wszystkie modele „Talis” posiadają ruchomą, obracaną o 360˚ końcówkę wylewki. Podczas obrotu wylewki powstaje łuk strumienia zapewniający dodatkowy komfort przy płukaniu ust, myciu włosów, piciu wody czy pielęgnacji twarzy. Natomiast „Focus 240” i „Talis 250” z obrotową końcówką zapewniają maksymalną swobodę ruchów w strefie umywalki i są łatwe w obsłudze.
Wszystkie baterie umywalkowe Hansgrohe wyposażone są w funkcję Eco Smart, która zapewnia nawet do 60% oszczędności wody. Przepływ ograniczony jest do ok. 5 l/min, niezależnie od ciśnienia.

NOWE OBLICZA „PURAVIDA”. O nowe modele uzupełniona została także wyjątkowa seria „PuraVida”, która swoją premierę miała podczas poprzednich targów ISH. W linii pojawiły się modele o wysokości 100 i 240 mm. Tym samym nowa armatura sprawdza się w połączeniu z umywalkami o dużych gabarytach lub do montażu wolnostojącego. Nowością w programie „PuraVida” jest wersja dwuotworowa do montażu na ścianie, która pozwala na elastyczną instalację na dowolnej wysokości, jak również na różne kombinacje z umywalką lub płytką misą umywalkową. Nowe modele armatury trzy- i czterootworowej na brzeg wanny stanowią kontynuację unikalnego wzornictwa „PuraVida”. Projekt renomowanego biura Phoenix Design na nowo definiuje minimalizm, przełamuje sztywność struktury i konstrukcji na rzecz czystej emocjonalności. W modelu o kolorystyce łączącej biel i chrom, zmysłowa elegancja białej formy spotyka się z precyzją krawędzi w lustrzanym odbiciu chromowanej powierzchni.

LICZY SIĘ KAŻDA KROPLA. Kolejną odpowiedzią Hansgrohe na podnoszenie standardów związanych z oszczędnością wody jest elektroniczna armatura bezdotykowa. Polecana szczególnie do pomieszczeń sanitarnych w obiektach użyteczności publicznej i przemysłowej ze względu na zachowanie wysokiego standardu higieny. Elektroniczna „PuraVida” – tak jak pozostałe modele tej serii – wnosi do strefy umywalki nowy wymiar estetyki, sprawiając wrażenie, że bateria dosłownie wyrasta z ceramiki. Natomiast smukłe, minimalistyczne wzornictwo nowej, elektronicznej armatury łazienkowej „Focus” zapewnia różnorodne możliwości zestawień z ceramiką, przy zachowaniu atrakcyjnego stosunku ceny do jakości.

INDYWIDUALIZM POD PRYSZNICEM. Pod hasłem „Raindance Select. Moja przyjemność kąpieli” firma Hansgrohe stworzyła wspólnie z projektantami z biura projektowego Phoenix Design, nowy program prysznicowy.  Wiodącym produktem programu jest „Raindance Select 360” składający się z głowicy górnej, główki prysznicowej i termostatu, zestawionych w jeden kompletny system prysznicowy.
Komplet wyposażony jest w główkę „Raindance Select 150” wyróżniającą się opływową, nowoczesną formą z poręcznym uchwytem i intuicyjnym przełącznikiem trzech dostępnych w rączce rodzajów strumienia. Płaski profil drążka prowadzi wodę do czworokątnej głowicy górnej o szerokości 360 mm. Strumień wypływający z głowicy jest miękki, napowietrzony oraz – co wygodne i bardzo przyjemne  – obmywa całą sylwetkę na szerokość ramion. Natomiast nowy termostat „Ecostat Select” dba o regulację temperatury wody i służy jednocześnie jako wygodna półka na kosmetyki. Ścianki termostatu łączą się w sześcian o zaokrąglonych krawędziach. Górna powierzchnia baterii jest szklana. Ergonomiczne uchwyty mogą być z łatwością obsługiwane nawet namydlonymi rękoma. Natomiast cała obudowa posiada izolację powietrzną, która zapobiega oparzeniom. Dodatkowym atutem baterii jest możliwość zamaskowania przyłączy. Komplet ten dostępny jest również w wersji wannowej. <

Hansgrohe Sp. z o.o., ul. Sowia 12, 62-080 Tarnowo Podgórne, tel. (61) 816 86 00, www.hansgrohe.pl


REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA