Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Rusza nowy program lojalnościowy Roca i PoolSpa zatytułowany \"Klub z wyobraźnią\". Przeznaczony jest on dla odbiorców obu marek. Oficjalnie do programu zalicza się już sprzedaż z miesiąca maja. 
- Program niesie ze sobą korzyści dla trzech rodzajów odbiorców. Pierwszym są salony, które po spełnieniu określonych wymogów ekspozycyjnych mogą liczyć na pomoc związaną z organizacją ekspozycji, wizualizacją czy promocją salonu. Drugim odbiorcą naszego programu są managerowie salonów. Trzecim natomiast - sprzedawcy, którzy dodatkowo uczestniczyć będą w programie \"Nagrody z wyobraźnią\". Tutaj nagrody przyznawane są za sprzedaż konkretnych zestawów produktów obu marek - mówi Paweł Skrzeczkowski, dyrektor eksportu i marketingu Roca i PoolSpa. 
Na razie czas trwania programu zaplanowano do końca 2008 r., ale docelowo ma być to inicjatywa bezterminowa. \"Klub z wyobraźnią\" to jeden z wyraźniejszych efektów trwającej od stycznia tego roku pracy połączonych działów marketingu Roca i PoolSpa.
Dokładnych informacji na temat \"Klubu z wyobraźnią\" oraz programu \"Nagrody z wyobraźnią\" udzielają przedstawiciele handlowi Roca Polska.            
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA